Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

#1003269
Hoi allemaal. dank voor jullie reactie ! idd echo gehad, Benji heeft zich erg kranig gedragen, nieren blijken ok, leverwaardes wat verhoogd, maar niet zorgelijk, maar wel een tumor gevonden van 4 bij 4 bij 5 cm. er is een punctie genomen en daar komt di uitslag van, rest van de buik is wel schoon, het is afhankelijk van het type tumor en de uitzaaiiingsfactor en de hersteltijd of de dierenarts een operatie nog aandurft. Benji heeft gisteren wel weer wat gegeten na toedienen van een anti- misselijkheids medicijn. IK hoop nog erg op een wonder !!!! ookal is ze al 14. wil haar nog zo vreselijk graag een tijdje hebben... bestaan wonderen nog ?
#1003402
Hoi Tom,een ding heb ik geleerd,je kunt je hoofd boven water houden door te hopen.
Wij zitten ook in zo'n schuitje.
Maar zo lang je hond het nog aan kan kun jij het ook.
En misschien bestaan wonderen nog steeds,valt het mee en kan hij wel geopereerd worden.
De glans verdwijnt uit je leven als je hond zo ziek is. Je weet dat alles door gaat ,maar het mooie is er vanaf.
Tenminste bij mij is dat zo.
Groetjes en sterkte.
Liliane.
#1003421
tomvanderkooi schreef: IK hoop nog erg op een wonder !!!! ookal is ze al 14. wil haar nog zo vreselijk graag een tijdje hebben... bestaan wonderen nog ?
Ja hoor, ik heb hier ook 'n Miracle girl rond lopen, ze was 12 jaar met operatie en word over 'n maand 14 jaar jong!!
Ligt er natuurlijk wel aan WAAR de tumor zit en of het ergens anders verspreid is.
Maar als je net zoveel geluk krijgt als wat ik met Cis heb gehad dan ga je voor 'n Wonder!!
Duimen draaien, en schietgebedjes vliegen omhoog voor Benji!!
Good Luck!
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door