Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Lil
#1001934
Even een vraagje kan de hond van een van de volgende suplementen als bijwerking diarree krijgen?
Borage oil
groenelipmossel
glucosamine/chondriotine/ vit. C (is een complex)
MSM
pijn compositum (van de groene os).

OF:
zou het nog altijd zijn van zijn heftige bijwerkingen op de carprodyl (maagzweer en de darmen "kapot")
Door Lizzy
#1001946
Lil schreef: Even een vraagje kan de hond van een van de volgende suplementen als bijwerking diarree krijgen?
Borage oil
groenelipmossel
glucosamine/chondriotine/ vit. C (is een complex)
MSM
pijn compositum (van de groene os).

OF:
zou het nog altijd zijn van zijn heftige bijwerkingen op de carprodyl (maagzweer en de darmen "kapot")
Ik denk dat beide kan. Tenminste... Geef je nog Carprodyl?
Maar glucosamine kan zeer zeker in het begin diarree veroorzaken. En te grote hoeveelheden borage olie ook maar weer minder waarschijnlijk. Groenlipmossel, msm krijgen ze bij mijn weten geen diarree van. Pijn Comp. weet ik niet, maar dat weet Tannetje/Geer vast wel.
Door Lil
#1002281
Ik ben toen ik bloed zag onmiddellijk gestopt met de carprodyl, ik heb toen geen bloed meer gezien en dat is een week geleden (exact vandaag). Wel zag ik voordat ik al bloed zag al diarree, maar toen gaf ik dus én carprodyl al vier weken en al twee weken glucosamine en alle andere suplementen.
Door Lil
#1002740
Dan wordt mijn vermoeden bevestigd, ik zal vragen wat ik aan de dosering kan doen en of dat moet (geloof dat het zonder meer volgende week omlaag gaat).
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door