Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

#1002089
heb gisteren gemeld dat mijn hondje lever/nierfalen had, gisteravond bij dierenarts geweest, voelde een volle buik terwijl ze al 4 dagen niet gegeten heeft. en ze werd niet geel, dus denkt nu dat er een tumor op maagdarmkanaal drukt. ga vanmiddag een echo laten maken, ze drinkt nog wel en plast ook, maar moet er niet aan denken om te eten, draait resoluut dr kop om bij alles dat ik haar aanbied, gisteren vrij veel gal gespuugd. beestje is 14, maar ik wil zeker weten dat ik alles eraan gedaan heb voor ik d'r laat gaan. Het is nu nog zo onzeker wat d'r werkelijk mankeert. eet sinds zondag niet meer? Krijg graag jullie tips .... dank alvast
#1002448
tomvanderkooi schreef: dank voor jullie reactie, verstopping best mogelijk, hoop dat er vanmiddag iets uitkomt, en dat ze nog iets kunnen doen, ze is natuurlijk wel al 14.... maar ze is nog zo levendig, ik kan dr niet zonder slag of stoot opgeven.... groeten en dank.... tom
Jeetje, ongelofelijk veel sterkte. Ik hoop dat je van je horen. We duimen voor je, dat je haar nog niet op hoeft te geven!
#1002995
Hoi allemaal. dank voor jullie reactie ! idd echo gehad, Benji heeft zich erg kranig gedragen, nieren blijken ok, leverwaardes wat verhoogd, maar niet zorgelijk, maar wel een tumor gevonden van 4 bij 4 bij 5 cm. er is een punctie genomen en daar komt di uitslag van, rest van de buik is wel schoon, het is afhankelijk van het type tumor en de uitzaaiiingsfactor en de hersteltijd of de dierenarts een operatie nog aandurft. Benji heeft gisteren wel weer wat gegeten na toedienen van een anti- misselijkheids medicijn. IK hoop nog erg op een wonder !!!! ookal is ze al 14. wil haar nog zo vreselijk graag een tijdje hebben... bestaan wonderen nog ?
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door