Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door Binno
#1001735
Misselijk door echinacea, komt dat wel meer voor?
Binno krijgt nog steeds twee capsules echinacea (blaasontsteking vorige week), één 's morgens en één 's avonds, één cranberry met ondermeer vit.c en 3x daags blaasdruppels.
Sinds een paar dagen lijkt het wel of ze af en toe wat misselijk is en vanavond kwam haar eten er dus terug uit.
Ze voelde zich daarna ook duidelijk nog niet lekker en ik heb haar Okugest gegeven.
Ik denk dat ik morgen de dosering maar ga halveren want ik het vermoeden dat de tweede capsule echinacea die ze bij haar avondeten krijgt de boosdoener is.
De humane dosering is 1 tot 3, dus misschien is twee toch wat teveel voor haar? :-\
Door Eef+Stippels
#1001870
Ik zou zelf voor een rottweiler 1 tot 1,5 aanhouden (dus helft van humane dosering).
Maar ik moet zeggen dat ik zelf altijd cats claw gebruik, ik heb er dus geen ervaring mee, geen idee of je van te veel echinacea misselijk kunt worden..
Gebruikersavatar
Door Binno
#1002001
Hmmm, misschien was het gewoon toeval dan, of een combinatie van alles samen wat toch een beetje zwaar op haar maag lag.
Heb ik zelf ook weleens dus wie weet.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door