Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door Cindy de Wolf
#999961
Ondanks dat ik al heel veel bij Halimas haal heb ik nog nooit bij hem kip gehaald. Kan iemand mij vertellen of het goed bevleesd is e.d. Ik wil eventueel volgende keer de nekken, ruggen en karkassen meenemen.
Door Laura2004
#999979
Ik heb alleen maar één keer kippenvleugels gehaald, dat was perfect, de rest heb ik nog niet geprobeerd, dus ik ben ook benieuwd naar de ervaringen.
Door Red_Hunter
#999985
Nu net de nekken en karkassen in huis gehaald. Nekken wel vaker gehad en echt goed bevleesd en wat ik van de karkassen gezien heb, zeer goed bevleesd. Mijn vriend had alles verwerkt voor mij want ik moest die avond weg, maar wat ik zo snel even zag, zag er zeer goed uit. Was meer stukken kipbot met vlees dan wat ik wel eens ergens anders vandaan had van die kale borststukken. 
Echt een aanrader.  Gaat tegenwoordig wel per 10 kg.

Groetjes Trudie
Door Nynke
#1000021
Laura2004 schreef: Fijn om te horen, dan ga ik de volgende keer karkassen en nekken bestellen ipv vleugeltjes. :)
Wanneer ga jij bestellen Laura ?? ??

Want ik wil heel graag kwartelkarkasjes bestellen, maar vindt het een beetje onzin om alleen daarvoor naar Den haag te rijden. Kunnen we misschien samen bestellen ?? ??
Door Laura2004
#1000024
Nynke F schreef: Wanneer ga jij bestellen Laura ?? ??

Want ik wil heel graag kwartelkarkasjes bestellen, maar vindt het een beetje onzin om alleen daarvoor naar Den haag te rijden. Kunnen we misschien samen bestellen ?? ??
Mijn vriezer zit nu nog behoorlijk vol en ik ga over 2 1/2 week op vakantie, dus ik denk dat ik pas na de vakantie ga bestellen, dat zou dus over ruim 5 1/2 week zijn  :-\
Door Nynke
#1000027
Laura2004 schreef: Mijn vriezer zit nu nog behoorlijk vol en ik ga over 2 1/2 week op vakantie, dus ik denk dat ik pas na de vakantie ga bestellen, dat zou dus over ruim 5 1/2 week zijn  :-\
Okee  :-[ :-X  dan ga ik even denken  ::) ::) ::) 

Ben jij er weleens geweest Laura ??  ik stuur je effies een pb  :D
Gebruikersavatar
Door *Marga*
#1000470
Volgens mij is het hetzelfde als bij clazing en daar zijn de kippennekken perfect ,ik heb er pas ook kippenkarkas vandaag gehaald ,maar waren kippenruggen waar ik eigenlijk heel blij mee ben,(de honden dan), zat best veel vlees aan.

Daar is het ook 10 kilo van alles,is voor mij makkelijker om te halen,je kan eventueel dan ook gelijk bij v.d. mark halen zit er vlakbij.
Laatst gewijzigd door *Marga* op wo 09 jul 2008, 16:56, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Cindy de Wolf
#1001319
Red_Hunter schreef: Vandaag staan de kipkarkassen van Halimas op het menu. Speciaal voor jullie een foto gemaakt.

Afbeelding

Ziet er goed uit he.

Groetjes Trudie
Daar is idd niets mis mee ;D Ik bestel dus de volgende keer ook mijn kip bij Halimas ;)
Gebruikersavatar
Door *Marga*
#1001456
Red_Hunter schreef: Vandaag staan de kipkarkassen van Halimas op het menu. Speciaal voor jullie een foto gemaakt.

Afbeelding

Ziet er goed uit he.

Groetjes Trudie
dit zijn toch kippenruggen en geen karkassen?
Maakt niet uit er zit genoeg vlees aan ,ik vind vaak de kipkarkassen kaler.
Door Red_Hunter
#1002820
marga1953 schreef: dit zijn toch kippenruggen en geen karkassen?
Maakt niet uit er zit genoeg vlees aan ,ik vind vaak de kipkarkassen kaler.

Besteld als kippenkarkassen en dit gekregen.

Groetjes Trudie
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door