Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door lightning
#1001100
zoals bekend ben ik tijdelijk over gegaan van barf naar kvv (kivo) enkelt als ik ga terug denken is 1 hond van mij geregeld aan het braken en dan dagen echt niet lekker :-\ ik twijfel of het komt door overlijden van mijn hond of door de kvv. ik word er radeloos van en weet even niet wat te doen. weer terug naar barf? en dan alleen met haar? of gewoon nog blijven geven. of iets toevoegen???? ik weet het niet :'(
Gebruikersavatar
Door me and my boys
#1001113
lijkt me sterk dat dat door de kvv komt......
althans dat heb ik nog nooit gehoord, ja dat ze er verkeerd op reageren maar dan hebben ze het niet af en toe.
verders kan ik je eigenlijk niet helpen, deskundige zat hier die er wel op reageren.
succes
Door lightning
#1001123
bedankt voor je reactie... ik weet ookniet waardoor het komt maar het is ongeveer vanaf de periode overlijden andere hond en overgaan op kvv? leek mij ook niet van de kvv.. ik hoop ook dat er nog meer mensen reageren want ik weet het niet meer
Gebruikersavatar
Door me and my boys
#1001146
dan is het toch al een poosje aan de gang....
ik weet het echt niet, ze kunnen wel lang treuren om een verloren vriend maar of dat te maken heeft met het overgeven.
Heeft hij/zij voor de rest niets?
gaf je eerst barf aan de hond?
Gebruikersavatar
Door Angelique
#1001152
En mij lijkt het sterkt dat het door het overlijden van de hond komt.  :-\  Kun je voor deze hond niet een ander merk proberen, of terug naar barf en dan met onderdelen waar je nog prettig bij kan voelen. Zo zie je vlot genoeg of het door het voer komt of dat er een andere oorzaak is. Want er kan natuurlijk ook nog wel een andere oorzaak zijn. Heb je 'm ondertussen al eens laten nakijken door een da? Honden die alleen achterblijven en gaan sippen oké, maar jij hebt meerdere honden dus eenzaamheid en/of verdriet om een verloren vriendje lijkt me in deze geen oorzaak.
Door lightning
#1001155
ja voor het overlijden van mijn hond kregen ze barf. maar aangezien ik mijn hond kwijt was geraakt aan barf wilde ik toch tijdelijk stoppen en aangezien ik die vieze brokken niet wilde geven omdat ze daar altijd ziek van was wilde ik kvv gaan voeren. maar ja... ze heeft het niet dagelijk eens in de zoveel tijd. soms zit er 3 weken tussen en soms 2 weken. geen vaste tijden
Door lightning
#1001158
[quote="Angelique"]
En mij lijkt het sterkt dat het door het overlijden van de hond komt.  :-\  Kun je voor deze hond niet een ander merk proberen, of terug naar barf en dan met onderdelen waar je nog prettig bij kan voelen. Zo zie je vlot genoeg of het door het voer komt of dat er een andere oorzaak is. Want er kan natuurlijk ook nog wel een andere oorzaak zijn. Heb je 'm ondertussen al eens laten nakijken door een da? Honden die alleen achterblijven en gaan sippen oké, maar jij hebt meerdere honden dus eenzaamheid en/of verdriet om een verloren vriendje lijkt me in deze geen oorzaak.
[/quote]

ik weet dat ze verdriet heeft gehad ze ging zelf loeien als een wolf van verdriet en dat terwijl ze dat nog nooit had gedaan. dat doet ze niet meer gelukkig. ja heb het de DA wel eens gemeld en die melde dat ik dan maar 2 keer per dag eten moest gaan geven en dat het dan over moest zijn. nou helaas het is ook dan niet over :'(
Gebruikersavatar
Door me and my boys
#1001161
mmm, misschien toch id even laten nakijken door de DA.
Hoewel ik moet zeggen dat ik voorheen altijd kivo gaf en sinds een poosje heftig aan 't barfen bent met de jongens, ik toch af en toe voor het gemak kivo er naar binnen schuift.
Maar dat valt dan vaak verkeerd, ze zijn dan aan de sproei.
Kivo kan volgens mij weleens vettig zijn en zwaar vallen
Door lightning
#1001176
het kan en mag geen merk zijn weer echt heel veel graan in zit. ik vind bijvoorbeeld duck een goed merk maar zit te veel graan in... van granen krijg ze de race zoals ik de meeste brokken zit.


tja barf. dan moet ik echt over mijn angst heen :-[
Gebruikersavatar
Door Angelique
#1001323
[quote="lightning"]
het kan en mag geen merk zijn weer echt heel veel graan in zit. ik vind bijvoorbeeld duck een goed merk maar zit te veel graan in... van granen krijg ze de race zoals ik de meeste brokken zit.


tja barf. dan moet ik echt over mijn angst heen :-[
[/quote]

Er zijn toch wel meer merken waar weinig tot geen graan inzit. Ik zou het gewoon eens proberen, zodat je weet hoe of wat. Voor hetzelfde geldt doet ze het op ander voer ook en weet je dat je het in een andere hoek moet zoeken. Over zoeken gesproken, een wat meer geïnteresseerde da zoeken zou misschien ook wat op kunnen leveren.
Door lightning
#1001331
zit in energique veel graan?? weet je dat toevallig? smuldier gaat ze ook van aan de race heb nog nooit energique geprobeerd. veel meer dan dat kan ik hier niet echt vinden... weet je het toevallig?
Door pallas
#1003491
Volgens mij zit er in de diabetes versie van CB geen graan en ook geen rijst.

(en als ik het goed heb in de Herby mix ook niet :-\ )
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door