Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot alternatieve geneeswijzen (homeopathie, acupunctuur, bach-bloesems, etc.)

Moderator: Lizzy

Door banjer12
#275761
Hallo
kan iemand mij helpen met een goede tip over diarre
onzehond jitske is 3 jr en heeft regelmatig last van diarre in het nest is zij al besmet geweest met een darmvirus en heeft toen ook antibiotica gekregen.
NU heerst er weer een gemeen virus en heeft zij dus ook weer diarre maar ook met bloed dus weer een kuur 3 spuiten heb liever dat haar weerstan dbeter wordt. ONZE 2E HOND KAREL HEEFT HET OOK MAAR NIET MET BLOED ERBIJ DUS ALLEEN EEN KUUR WIE HELPT HET LIEFST IETS NATUURLIJKS.

zIJ ETEN BEIDE CARNIBEST IE OOK OKEE MAAR JE KAN HIER OOK NIET ELKE BROK BIJ GEVEN CANIDAE SCHIJNT GOE TE ZIJN

zIJ KRIJGEN 5 DGN VLEES 2 DGN BROKKEN DIT IS WEL WAT VEEL HE MAAR WIE WEET HEEFT IEMEND EEN GOUDEN TIP

GROETJES ROSWITHA : :-\
Gebruikersavatar
Door chooky
#275801
Mag ik vragen waarom je brok bij geeft? En welke brok krijgen ze nu? Is dat Canidae? Welke versie van carnibest geef je? Heb je al andere kvv-merken geprobeerd?

Om weerstand op te bouwen oa vd darmen zou je kunnen kijken naar probiotica (lactobacillus, acidophilus, ...) Ik geef zelf af en toe yeast raiders, van de tuiinen. Hier zit in:
vit. C
biotine
zink
selenium
lactobacillus acidophilus
knoflookextract
caprylzuur
vezels (psylliumzaadkaf, guar gum, appel pectine, berberiswortel)
gemberwortel
gepatenteerd mengsel (pau d'arco, echinacea, canadese geelwortel)

Bij een aanval van diarree, heb je wel eens okugest geprobeerd? dat is een homeopathisch combinatiemiddel.
Geraspte appel, pompoen en banaan zouden stoppend werken.
Een dagje vasten met alleen water et een lepel honing daarin opgelost, eventueel wat yoghurt, worden ook vaak aangeraden.

Barfplaats wordt gesponsord door