Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot alternatieve geneeswijzen (homeopathie, acupunctuur, bach-bloesems, etc.)

Moderator: Lizzy

Door Tony
#269030
Onze Tony heeft regelmatig jeuk in/aan zijn oren, de da heeft er al verschillende keren naar gekeken maar er is niets wat op een ontsteking lijkt.
Ik zalf zijn oren af en toe met neotriam ( gekregen van de dierenarts ) en dan gaat het weer een poosje goed.
Ik heb ook al eens een oorcleaner gekocht, en daar werd de jeuk niet minder van.

Weten jullie misschien iets wat tony van de jeuk af kan helpen?
Door yalla
#269070
Tony schreef: Onze Tony heeft regelmatig jeuk in/aan zijn oren, de da heeft er al verschillende keren naar gekeken maar er is niets wat op een ontsteking lijkt.
Ik zalf zijn oren af en toe met neotriam ( gekregen van de dierenarts ) en dan gaat het weer een poosje goed.
Ik heb ook al eens een oorcleaner gekocht, en daar werd de jeuk niet minder van.

Weten jullie misschien iets wat tony van de jeuk af kan helpen?
Als de dierenarts niets kan vinden, kan het duidelijk op een ander probleem wat niet medisch is. Wanneer krabt hij zich (dus in welke situatie) en hoelang en hoevaak? Krabben heeft ook een gedragsfunctie namelijk.
Door Tony
#272143
Vandaag bij de da geweest met Tony voor een rabiesenting en toch maar even in zijn oren laten kijken.
Zijn oren waren best wel smerig van binnen dus ik heb weer neotriam zalf meegekregen.
Ik moet nu een week 1 xper dag zalven en daarna alleen wanneer het nodig is.
 Terug naar “Alternatieve geneeswijzen”

Barfplaats wordt gesponsord door