Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot alternatieve geneeswijzen (homeopathie, acupunctuur, bach-bloesems, etc.)

Moderator: Lizzy

Door ashley
#2205022
Ik ben met Loesje weer begonnen met het zgn, vuurwerkpakket. Vanaf begin december heeft ze rust compositium gehad en daar nu de druppels puur nervositeit bij. Nou heeft ze gedragsproblemen waarvoor ze ook elke ochtend valeriaandruppeltjes krijgt. Normaal gesproken gaat het heel goed met haar. In elk geval in huis, Pluto laat ze gewoon met rust, daar wilde ze voorheen met grote regelmaat op klappen  :-\ Maar sinds ik de puur nervo erbij ben gaan geven wordt Pluto weer belaagd. Afgelopen week is ze al 3x op hem geklapt en dan blijft het niet bij een snauw en moet ik haar er echt met moeite van afhalen. Het lijkt wel alsof ze te diep in slaap valt of zo want het gebeurd elke keer als Pluto langs haar af loopt en zij ligt te slapen. Ik ben maar gestopt met het vuurwerkpakket. Dan maar alleen valeriaan en dan met oud en nieuw een uurtje in de badkamer zitten  ::)

Kan dit door het pakket komen?
Gebruikersavatar
Door choopy
#2205029
Hoe lang ben je nu bezig met de Puur Nervositeit??
En hoeveel krijgt ze??
De Puur kan het gedrag namelijk eerst versterken maar dat moet met een paar dagen wel weer onder de controle zijn.

Rust compositum heb ik in het verleden gebruikt en deed vrij weinig bij Djody.
Nu gebruik voor Darky en Djilly sinds 2 jaar alleen de Puur Nervositeit.
Vanaf begin december 1 dosis, vanaf 20-24 december 2x daags en oudjaarsdag 4-6x daags.
Door Lizzy
#2205065
Het kan beginverergering zijn. Je zou dan even kunnen stoppen en dan met de halve dosis verder kunnen gaan. Vaak als er sprake is van beginverergering, is het middel wel vrij passend.
Door ashley
#2205112
Ze krijigt de puur nervositeit sinds 1,5 week dus het zou begin verergering kunnen zijn.....Dan begin ik er morgen weer mee met halve dosering en kijk ik wat ze daar op doet
Door ashley
#2210048
Ik geef Loes nu alleen weer haar valeriaan druppeltjes. Het vuurwerk is hier zo minimaal, dat is dan toch wel weer een voordeel van in een seniorenwoning in een seniorenbuurt wonen  :D Dus de lucht tussen Pluto en haar is weer geklaard. Aankomend jaar maar gaan bedenken hoe we haar vuurwerk angst kunnen aanpakken als we wel in een vuurwerk drukker gebied wonen.
 Terug naar “Alternatieve geneeswijzen”

Barfplaats wordt gesponsord door