Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot alternatieve geneeswijzen (homeopathie, acupunctuur, bach-bloesems, etc.)

Moderator: Lizzy

Door madeleine
#2152463
@ flodder en dwarrel; Dank je wel. Het is alleen dat barfplaats een beetje afleidend is hihi..

Ik ben ook nog nooit van de thunder hut gehoord, ben benieuwd wat de ervaringen zullen zijn!
Door *Yvje*
#2153561
Ik begin met 3 week voor het vuurwerk gebeuren Destress van huisdierdokter.nl te geven aan de katten,
werkt hier erg goed. Het is ook voor honden .. misschien een optie ?
Door mariamagdalena
#2154004
    Wat is destress, pilletjes of druppels en zijn de honden daar niet suf van,

    misschien ga ik dat ook wel doen.

    Tommy is altijd erg bang gewoon heel akelig om te zien.  dagen daarna

    is hij nog bang en wil niet mee naar buiten.  :embarassed:
Door Wendi
#2154062
Je zou een thunderhut natuurlijk ook kunnen na maken met hele dikke kleden over de bench en/of bijvoorbeeld schuimmatten ertussen. Je hebt van die "eierdoosmatjes" om mee te Kamperen, helemaal niet zo duur, zijn ook goed te verknippen voor in een mand ofzo, ligt lekker comfortabel :D

Denk dan dat je de punten naar buiten moet laten steken bij de bench, maar ik ben geen geluidsdeskundige :P
#2154099
Wendi schreef: Je zou een thunderhut natuurlijk ook kunnen na maken met hele dikke kleden over de bench en/of bijvoorbeeld schuimmatten ertussen. Je hebt van die "eierdoosmatjes" om mee te Kamperen, helemaal niet zo duur, zijn ook goed te verknippen voor in een mand ofzo, ligt lekker comfortabel :D

Denk dan dat je de punten naar buiten moet laten steken bij de bench, maar ik ben geen geluidsdeskundige :P
de punten moeten naar het geluid gericht zijn
ik heb het "raam" van mijn kippenhok er mee dicht gemaakt toen bleek dat 1 van mijn gesexte kuikens toch echt een mooie koekoek zijdehoenhaan werd ;)
Door margreet
#2157423
Wendi schreef: Je zou een thunderhut natuurlijk ook kunnen na maken met hele dikke kleden over de bench en/of bijvoorbeeld schuimmatten ertussen. Je hebt van die "eierdoosmatjes" om mee te Kamperen, helemaal niet zo duur, zijn ook goed te verknippen voor in een mand ofzo, ligt lekker comfortabel :D

Denk dan dat je de punten naar buiten moet laten steken bij de bench, maar ik ben geen geluidsdeskundige :P
heb al zitten bedenken wat ik ervoor zou kunnen gebruiken ja, ik ga eens neuzen bij de formido ofzo 8)
Door *Yvje*
#2157649
www.huisdierdokter.nl, destress heet het, het zijn pilletjes. Mijn katten worden er niet
suf van, absoluut niet, juist wat losser en de stress gaat gewoon bijna helemaal weg.
Ik zweer er bij, ik gebruik het niet bij mijn hond maar als je op de site kijkt zie je allemaal
reviews van mensen die het gebruiken ..
Door sella
#2179965
Ik heb destress gebruikt voor Diego toen hij niets mocht na zijn rugoperatie en de periode daarna.
Ik heb het zelf gebruikt in de periode dat hij zo ziek was en na zijn overlijden.
Ik was het een beetje vergeten.
Het moet hier ook weer besteld worden.
Door *Yvje*
#2181115
Ik vind het ideaal, vooral omdat Izzy, chronisch gestresste poes, het voor lange termijn moet krijgen.
Af en toe probeer ik weer eens zonder maar merk na een aantal weken zonder dat ze weer veel
meer gestressed is.
Gebruikersavatar
Door Dian
#2181864
zo'n donderkrat is dus voor Rakker niets, die wil zich niet verstoppen, die wil het raam door naar het geluid toe :-X Ik weet echt niet meer wat ik er aan doen moet :-\ :-[ :-X
Door Martine-Tom
#2182344
Dian schreef: zo'n donderkrat is dus voor Rakker niets, die wil zich niet verstoppen, die wil het raam door naar het geluid toe :-X Ik weet echt niet meer wat ik er aan doen moet :-\ :-[ :-X
Het ging toch beter of niet meer??
Gebruikersavatar
Door Dian
#2182363
martine-tom schreef: Het ging toch beter of niet meer??
niet op echt vuurwerk :-X filmpjes etc reageert hij niet op, met honden lijkt het iets beter te gaan, maar als er echt vuurwerk in het spel komt dan vliegt ie bijna door de ruit :-X
Door Ziviaantje
#2187348
Ik gebruik voor Indy Puur Nervositeit en met oudjaar geef ik er Bach Rescue bij. En ik heb een Thundershirt besteld, ben benieuwd! Ik heb hem nog niet gebruikt wat in tegenstelling tot andere jaren hier nog weinig vuurwerk te bekennen :circle: Wel even gepast natuurlijk en hij staat schattig :D En ze kijkt er zelf heel aandoenlijk bij, zeker als ik zeg: wat ben je mooi!! Fijn dat mijn nichtje haar regelmatig truitjes aan doet, ze is het gewend ;D ;D ;D Petje op... zonnebrilletje... Die hond vind alles best, als ze maar aandacht en knuffels krijgt :-*
 Terug naar “Alternatieve geneeswijzen”

Barfplaats wordt gesponsord door