Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot alternatieve geneeswijzen (homeopathie, acupunctuur, bach-bloesems, etc.)

Moderator: Lizzy

Door zurca
#2087876
Ik geef Ziggy sinds dinsdagmiddag Puur Utero maar ik kan eigenlijk niet in de bijsluiter vinden hoe lang je dit kan/zou moeten geven.
Iemand daarover een idee?

En verder ben ik ook benieuwd naar wanneer je resultaat zou kunnen verwachten. Ik ben het Ziggy gaan geven omdat ze na de loopsheid enkele druppels uitvloeing had verloren.

Ik geef haar nu 4 maal daags 10 druppels.

Dan nog een ander vraagje betreffende schijndracht. Is het mogelijk dat een teef eigenlijk bijan direct na de loopsheid hier last van kan hebben?
Door zurca
#2088656
Nee ze heeft geen uitvloeiing meer.
Ze is niet echt sloom eerder wat lui. Voor ze loops werd besloot ze niet meer mee te willen met de middagwandelingen. Nou heeft ze wel vaker zo'n periode maar nu gaat ze al geruime tijd niet meer mee. De andere wandelingen loopt ze wel mee en is dan ook gewoon zichzelf.
Ze heeft alleen geen eetlust meer. Ik smeer al blikvoer door d'r vlees maar meestal wil ze er niet van weten, dan probeer ik haar te voeren maar ook dat helpt momenteel niet. De gedroogde vleesjes die ik haar geef eet ze wel met smaak op, de stukjes brood met druppels ook geen probleem.

Ik heb gemaild naar Nmlhealt en het was geen probleem om Puur Schijnzwanger en de Puur Utero tegelijk te geven.

Volgende week ben ik een weekje op vakantie en de honden gaan mee, mocht ze na die week nog zo slecht eten dan ga ik met haar naar de DA. Probleem is dan een beetje, ik heb hier geen fijne DA....dat is echt een gemis zeg!
Door Lizzy
#2088952
Ik word toch serieus licht zenuwachtig hoor, als ik dit lees... Ze heeft geen koorts?

Ik zou voorlopig even doorgaan met Puur Utero. Nog zeker een weekje.
Door zurca
#2089177
Vanmiddag met Tous gaan wandelen en haar eten neergezet...Thuis gekomen, eten op!
Vanavond, ik was naar een verjaardag, Wim heeft haar eten neer gezet...eten op!
Ze heeft geen koorts....

Ik ga door met geven van de Puur Utero maar ook met de Puur Schijnzwager, die krijgt ze er sinds vanmorgen bij.
Die verminderde eetlust is overgens al tijdens de loopsheid begonnen. Maar net wel bij Wim bedelen om een stukje brie.
Door Lizzy
#2089558
De temperatuur klinkt goed (hoewel ook weer niet iedere hond verhoging of koorts heeft bij een BMO). En het is goed te lezen dat ze ook weer eetlust heeft!
Door zurca
#2089560
Weet je....Ik ben ook een beetje bang dat het mijn eigen paniek is. Ze is in principe gewoon zichzelf. Alleen heeft ze minder eetlust. En de wandeling in de middag mag haar gestolen worden. Dat laatste was al zo voor de loopsheid, ik denk dat ze nu al een week of 6/7 niet meer mee gaat. Het slechte eten is tijdens de loopsheid begonnen. En van niet eten word ik zenuwachtig ::)
Vanavond zal ik Wim het eten weer laten geven en ik zal zelf dan even wegblijven...
Door zurca
#2090606
Ze wil echt niet meer eten, het is dat ik met veel kunst en vliegwerk er nog wat in krijg....En dan heb ik het echt over eten want snoep, worst en kaas gaan er nog prima in. Maar ik krijg er helemaal de zenuwen van, "moet" morgen op vakantie en ik zie dat niet zitten met een hond die niet eten wil.
Morgenochtend gaan we eerst naar de DA.....
Door danielle1980
#2090660
tja hier eten ze ook gewoon dagen niet hoor, ik maak me daar dus nooit druk om, :-[ zolang ze drinken, nog kluifjes willen en af en toe wat 'lekkers' aanpakken maak ik me niet druk als ze niet ziek ogen.

ik hoop dat morgen gewoon niets aan de hand is, alleen gewoon wat last van hormonen en dat je fijne vakantie zult hebben
Door zurca
#2090902
Echo en bloedonderzoek hebben niets uitgewezen. Plan van aanpak is nu Puur Schijnzwanger blijven geven, geen gedoe van het eten maken...wil ze niet dan wil ze niet. Lekker op vakantie gaan en mocht het niet gaan verbeteren dat terug naar de DA.
Door danielle1980
#2090989
nou gelukkig maar geniet van je vakantie...

en geeft echt niets hoor als ze tijdje niets eten, gewoon lekker geven wat ze wel wil eten en eet ze niets jammer.
koop je keer paar lekkere kluiven extra, bv long, pens enz, dan heeft ze toch wat binnen ;)
 Terug naar “Alternatieve geneeswijzen”

Barfplaats wordt gesponsord door