Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot alternatieve geneeswijzen (homeopathie, acupunctuur, bach-bloesems, etc.)

Moderator: Lizzy

Door Elies
#2063381
Al een tijdje loop ik met het gevoel rond dat er iets met Maico aan de hand is, echter zonder duidelijke aanwijzing. Tijdens de jaarlijkse APK kon de DA niks bijzonders vinden en ook de met homeopathie was ik niet geholpen.

Een vriendin van me had haar hond laten doormeten door een natuurgeneeskundige. Ze was erg enthousiast en vroeg mij of het niks voor Maico zou zijn.
Vandaag is Maico energetisch doorgemeten en er bleek een flinke weerstand in zijn heupen (met name rechts) te zitten. Bij nader onderzoek bleken er aardig wat warme plekken op en rond zijn heup te voelen een teken van energetische blokkade. Ook zijn vacht was op die plekken erg dof en stug een teken dat er weinig voeding die kant op ging.

Nu heb ik het advies gekregen om Maico nader te laten onderzoeken door een orthomanueel therapeut.
Nu ben ik op zoek naar een therapeut in de buurt van Arnhem, Nijmegen, Ede.

Kunnen jullie mij adviseren waar kan ik goed terecht kan?

Alvast bedankt,
Elisabeth
Door Borke
#2063399
Ik zou voor advies even contact opnemen met Edith van Any Animal, kliniek in NH, zie advertentie recht boven in het scherm van BP.
 Terug naar “Alternatieve geneeswijzen”

Barfplaats wordt gesponsord door