Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot alternatieve geneeswijzen (homeopathie, acupunctuur, bach-bloesems, etc.)

Moderator: Lizzy

Door sjaan
#2075537
we hebben weer wat meer hoop voor max, hij heeft nu 2x acupunctuur gehad en gaat wat vooruit.
na de eerste keer al, toen merkte we na 2 dagen dat hij stabieler werd met zijn achterlijf en beter tot staan kwam ook bleef hij even zitten, dat deed hij dus niet meer.
het gekke is dat je dat pas merkt als hij het ineens wel weer doet, niet lang maar toch..... anders was het van staan naar gelijk liggen, en als hij stil moest staan gelijk liggen nu blijft hij wat langer staan.
na de 2de keer was er weer terugval maar ze had gezegd dat de klacht eerst ook erger kan worden maar na 2 dagen was er gelukkig weer verbetering.
nu moeten we donderdag weer en kijken we of we wat langer er tussen kunnen doen of toch nog 1x extra.
ik weet niet waar het schip strand maar ik hoop dat er nog meer inzit, hij moet afvallen dat wist ik wel maar als hij moeilijk loopt gaat het moeilijk.
hij eet nu ook sinds ong. 2maander kvv 800gr per dag hij weegt ong 50kilo dus krijgt minder dan dat hij zou mogen maar beweegt dan ook niet actief, v/d brokken kreeg hij maar 250 a 300 gr en nog werd hij dik en niet dat hij zoveel tussendoor kreeg want dat had ik nagenoeg niet of het was makreel.
maar ja het is dus hoopvol en we gaan ervoor.
groetjes diana
Laatst gewijzigd door sjaan op wo 03 aug 2011, 17:45, 1 keer totaal gewijzigd.
 Terug naar “Alternatieve geneeswijzen”

Barfplaats wordt gesponsord door