Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot alternatieve geneeswijzen (homeopathie, acupunctuur, bach-bloesems, etc.)

Moderator: Lizzy

Door Lida. S
#2040812
Ik heb first aid remedy van Deva aangeschaft voor de hond die we straks krijgen. Hij heeft de ziekte van Addison en mag geen stress.
Nu lees ik op de verpakking dat hij 3x daags een aantal druppels onder de tong moet hebben. Lijkt me erg lastig. Als hij het niet wil geeft dat alleen maar stress. Dus hoe geef ik de hond zijn druppeltjes?
Gebruikersavatar
Door Angelique
#2040820
In zijn drinkwater, of je regelt een flesje met een verstuivertje, of je doet het op een snackje, of over zijn eten. Kan allemaal :)
Door Lida. S
#2040827
Bedankt. Ik kreeg er al nachtmerries van. Druppeltjes onder de tong en dan nog wel 3x per dag. Moet ik wel de hoeveelheid aanhouden die er staat of is dat voor volwassen mensen? De hond weegt (denk ik) 35kg.
Gebruikersavatar
Door Angelique
#2041024
Lida. S schreef: Bedankt. Ik kreeg er al nachtmerries van. Druppeltjes onder de tong en dan nog wel 3x per dag. Moet ik wel de hoeveelheid aanhouden die er staat of is dat voor volwassen mensen? De hond weegt (denk ik) 35kg.
De hoeveelheid is goed.
 Terug naar “Alternatieve geneeswijzen”

Barfplaats wordt gesponsord door