Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot alternatieve geneeswijzen (homeopathie, acupunctuur, bach-bloesems, etc.)

Moderator: Lizzy

Door DJ_Doerak_Tucker
#2035207
DJ had al een hele tijd een mega talgbult op zijn borst en wat kleinere op zijn rug. Die op zijn borst werd soms íets kleiner leek het, en dan weer op zijn grootst zeg maar. Nu ben ik sinds 2 weken begonnen met zilverwater geven, dagelijks, ivm teken (preventief tegen ziekte). Nu had ik het idee al dat de talgbult geslonken was, vandaag is er nog maar een klein 'kogeltje' over. Die op zijn rug lijken ook te verdwijnen... Zou het een gevolg van het zilverwater kunnen zijn? Wellicht te proberen voor mensen met honden die talgbulten hebben. Ik ben er blij mee in ieder geval!
Door Lizzy
#2036031
Hee super!! Ik zou trouwens wel wat extra probiotica geven, als je langdurig preventief zilverwater geeft. De een zegt dat zilverwater de darmflora intact laat, de ander zegt dat de darmflora wel licht verstoord wordt doordat er ook goede bacterieen dood gaan. Ik weet niet wat waar is, maar misschien moet je het zekere voor het onzekere nemen.
Gebruikersavatar
Door Angelique
#2036367
Lizzy schreef: Hee super!! Ik zou trouwens wel wat extra probiotica geven, als je langdurig preventief zilverwater geeft. De een zegt dat zilverwater de darmflora intact laat, de ander zegt dat de darmflora wel licht verstoord wordt doordat er ook goede bacterieen dood gaan. Ik weet niet wat waar is, maar misschien moet je het zekere voor het onzekere nemen.
Misschien verschiilt het ook per zilverwater. Hier hebben ze het vorig jaar van voor-tot najaar gehad en ik heb niets kunnen bespeuren wat op een verstoorde darmflora leek.
Gebruikersavatar
Door nova
#2036499
Angelique schreef: Misschien verschiilt het ook per zilverwater. Hier hebben ze het vorig jaar van voor-tot najaar gehad en ik heb niets kunnen bespeuren wat op een verstoorde darmflora leek.
welke PPM gaf jij?
Door DJ_Doerak_Tucker
#2036505
Hier 50 ppm, ik heb het net als Angelique vorig jaar ook het hele zomerseizoen gegeven en niets gemerkt, maar wel goed dat je het zegt Lizzy. Ik besprak dit geval namelijk net met een vriendin vanavond, of het net als reguliere AB werkt :-\.
Laatst gewijzigd door DJ_Doerak_Tucker op do 16 jun 2011, 00:22, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Door -Annemarie-
#2036764
Ik heb mijn zilverwater (50ppm) ook binnen! :)
DJ en Doerak schreef: Hier 50 ppm, ik heb het net als Angelique vorig jaar ook het hele zomerseizoen gegeven en niets gemerkt, maar wel goed dat je het zegt Lizzy. Ik besprak dit geval namelijk net met een vriendin vanavond, of het net als reguliere AB werkt :-\.
Hoeveel geef jij de honden?
Kan het ook over het voer of moet het in het drinkwater?
Door Cathelijn
#2039106
Klinkt goed! Fijn dat het werkt. Floortje heeft al diverse abkuren achter de rug na de operaties en toen zag ik totaal geen verbetering bij de bulten. Ik denk niet dat zilverwater dan wel gaat werken.
 Terug naar “Alternatieve geneeswijzen”

Barfplaats wordt gesponsord door