Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot alternatieve geneeswijzen (homeopathie, acupunctuur, bach-bloesems, etc.)

Moderator: Lizzy

Door fester
#237722
Mijn vriendin heeft een :'( flatcaot met epilepsie. Zij is nu 5 jaar oud. Bloedonderzoek heeft niets opgeleverd. En zij is op advies gestopt met hondenbrokken. Maar tot nu toe heeft het niet veel baat gehad. Nu wil zij naar een homeopaat is er iemand die daar ervaring mee heeft!!
Laatst gewijzigd door fester op za 08 jan 2005, 00:44, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Jolly
#237774
er zitten hier 2 Da's op het forum
Linda (Timmy) zij weet heel veel van epilepsie en
Tannetje (Hitam) zij werkt naast de reguliere medicijnen met homeopathie en andere alternatieve geneeswijze.

Je kan dus beide even via een Persoonlijk Bericht aan schrijven en info vragen.
Gebruikersavatar
Door Hitam
#237907
Ik krijg gegregeld honden met epilepsie. Soms, met name als het niet zo ernstig is, wil homeopathie wel goed helpen. Ook acupunctuur en Chinese kruiden kunnen helpen bij epilepsie.
Eerste vereiste bij mij is dat de hond op vers staat. Daar kunnen ze al mee beginnen.
Door Timmy
#237931
Homeopathie kan baat hebben bij epilepsie, maar ik raad met klem aan om zoiets niet zonder degelijke hulp te gaan proberen. Zoek een dierenarts die ervaring heeft met homeopathie (zoals dus bijvoorbeeld Tannetje). Laat ze niet zelf op advies van wie dan ook met middeltjes aan de gang gaan, want in het ergste geval werken ze aanvallen in de hand, die misschien niet meer te stoppen zijn.

Gr.
Linda
Door ~Joke~
#239836
fester schreef: Mijn vriendin heeft een :'( flatcaot met epilepsie. Zij is nu 5 jaar oud. Bloedonderzoek heeft niets opgeleverd. En zij is op advies gestopt met hondenbrokken. Maar tot nu toe heeft het niet veel baat gehad. Nu wil zij naar een homeopaat is er iemand die daar ervaring mee heeft!!
Wat voert ze de hond? Het is nl belangrijk geen granen te voeren aan een hond met epilepsie.
 Terug naar “Alternatieve geneeswijzen”

Barfplaats wordt gesponsord door