Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot alternatieve geneeswijzen (homeopathie, acupunctuur, bach-bloesems, etc.)

Moderator: Lizzy

#1981015
Het joelen en blaffen is nog steeds over, alleen blijft ze 's nachts als een neuroot zwaar hijgend ijsberen en aan deuren krabben. Ik ben er vannact 5 keer uit geweest en uiteindelijk weer op de bank beland. Ik ga Zylkene bijgeven, hopen dat het helpt.
Door Lizzy
#1981019
*Dorothea* schreef: Het joelen en blaffen is nog steeds over, alleen blijft ze 's nachts als een neuroot zwaar hijgend ijsberen en aan deuren krabben. Ik ben er vannact 5 keer uit geweest en uiteindelijk weer op de bank beland. Ik ga Zylkene bijgeven, hopen dat het helpt.
He gatsie, dus toch nog niet wat het moet zijn.... :-\. Ik zou dat er ook bij geven want dit is geen doen zo. Arme Sita. En arme jij.
#1981028
Lizzy schreef: He gatsie, dus toch nog niet wat het moet zijn.... :-\. Ik zou dat er ook bij geven want dit is geen doen zo. Arme Sita. En arme jij.
En overdag is er dus niks aan het handje, dan is ze gis, rent door het park, springt in de sloot en sleept hele boomstammen naar huis.
Gebruikersavatar
Door Angelique
#1984448
*Dorothea* schreef: Ik geef nu 3 dagen zylkene in dubbele dosis, merk niet dat het wat doet.
Ik zit er bijna aan te denken om haar een glaasje advocaat te geven voordat ik naar bed ga. :-[
Hé bah. Als iets een mens sloopt dan zijn het wel gebroken nachten :-\
 Terug naar “Alternatieve geneeswijzen”

Barfplaats wordt gesponsord door