Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot alternatieve geneeswijzen (homeopathie, acupunctuur, bach-bloesems, etc.)

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door Kaela
#3334304
Anne in Zweden schreef:O, da's inderdaad even schrikken, als je erachter komt dat de supplementen die het leven van je dier moeten verbeteren, het dier juist ziek maken. :-X

Ik heb contact gehad met huisdierendokter.nl, en daar zeggen ze dat hun formules mild en diervriendelijk zijn en geen nadelige bijwerkingen hebben. In hoeverre dat een kwestie van "wij van WC-eend" is, weet ik natuurlijk niet. Mijn homeo-da weet te weinig van Chinese kruiden om er iets zinnigs over te kunnen zeggen.
Ik overweeg het gewoon uit te proberen. Stoppen met de Puur Muscle Mass en eventueel nog wat andere supplementen, en dan kijken hoe Max zich erbij voelt. Ik zie snel genoeg aan hem of het lekker valt of niet, dan kan ik altijd nog meteen stoppen.
Ik vind dat wel een rare opmerking van huisdierdokter.nl. Ik mag aannemen dat ze voldoende in hun producten stoppen om het werkzaam te laten zijn, dan kun je naar mijn idee automatisch al niet meer zeggen dat er geen nadelige bijwerkingen kunnen zijn. Als kruid A niet met middel B samen kan, dan kan dat niet, zo simpel lijkt het mij dan toch.

Neemt niet weg dat het mij ook slim lijkt het gewoon uit te gaan proberen. Je bent nu ruimschoots bedacht op eventuele nadelen en hopelijk werkt het goed voor jou lieve Max!
Door Yaro+Kani
#3334457
cath schreef:Iemand al iets geprobeerd voor de luchtwegen?
Voor katten.
Heb je CBD olie al geprobeerd?

Ik kwam toevallig ook via Google bij dit topic terecht. Ik heb een hele tijd terug bij Steffi vd Laarse geinformeerd voor Chinese kruiden maar ze had toen een patiëntenstop omdat ze om kwam in het werk. Als iemand nog een soortgelijk iemand weet hoor ik het graag. De website van die huisdierendokter doet mij niet zo veel eerlijk gezegd.
Gebruikersavatar
Door pike
#3334490
Yaro+Kani schreef:Heb je CBD olie al geprobeerd?

Ik kwam toevallig ook via Google bij dit topic terecht. Ik heb een hele tijd terug bij Steffi vd Laarse geinformeerd voor Chinese kruiden maar ze had toen een patiëntenstop omdat ze om kwam in het werk. Als iemand nog een soortgelijk iemand weet hoor ik het graag. De website van die huisdierendokter doet mij niet zo veel eerlijk gezegd.

Tannetje Koning. Maar ik het hier ook al gelezen dat zij een patientenstop heeft:

https://www.centrumoase.nl
 Terug naar “Alternatieve geneeswijzen”

Barfplaats wordt gesponsord door