Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot alternatieve geneeswijzen (homeopathie, acupunctuur, bach-bloesems, etc.)

Moderator: Lizzy

#1884587
Hallo allemaal,

Onze Pezzo heeft veel jeuk. Nu is het al heel lang geleden dat hij een reinigingskuurtje gehad heeft, dus ik wil weer beginnen met Drainagecompositum te geven om de boel eens goed te reinigen.

Ik heb DC van de Groene Os (voor paard/pony), hoeveel moet ik heb daar nu precies van geven?? 3 keer per dag hoeveel druppels?
En hoe lang?
#1884671
Ik heb de drainage compositum naar dosering van de holistisch DA gebruikt omdat Jaia er nogal heftig op reageerde...Heb je een holistisch DA? Zo ja...dan zou ik die even bellen en om raad vragen?

en anders: rustig opbouwen en kijken hoeveel hij verdraagt?
#1884912
Bedankt Carine !!

De hoeveelheid qua ingrediënten is gelijk in de flesjes, maar de 100 ml. was veel goedkoper in verhouding, dus had ik die gekocht  :P
Ik dacht 3*5 per dag, da's 15 druppels, jij zegt 2*7=14, heb ik dus niet zo slecht ingeschat :biggrin2:


Ik schat dat een pony 300 kilo weegt ?  Pezzo weegt 9, afgerond 10, dan zou hij dus op halve of kwart druppels uitkomen  :D
 Terug naar “Alternatieve geneeswijzen”

Barfplaats wordt gesponsord door