Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot alternatieve geneeswijzen (homeopathie, acupunctuur, bach-bloesems, etc.)

Moderator: Lizzy

Door Audrina
#214482
Tijdens het surfen op het net kwam ik (op dierennieuws.nl) een stukje tegen over de producten van Rejuvenal. Zo zou een hond van 12 met een kwaadaardig gezwel in zijn keel er weer aardig van zijn opgeknapt. Ze hebben het over Rejuvenal Varimune en dat zou o.a. haaienkraakbeen bevatten en over Rejuvenal OmegaMatrix dat o.a. haaienleverolie.
Ik ben even op de site van dat merk wezen kijken http://www.rejuvenal.nl en schrok nogal van de hoge prijzen.
Kent iemand deze producten? En wat zijn de ervaringen er mee? Is het echt zoveel beter dan gewone visolie of zou dit gewoon "wondermiddeltje" nr zoveel zijn? En wordt haaienkraakbeen trouwens niet op een afschuwelijke (erg dieronvriendelijke) manier gewonnen?
Door Lizzy
#214502
Ja, haaienkraakbeen is ontzettend dieronvriendelijk. En de werking is niet bewezen dus ik zou het absoluut nooit kopen. Dezelfde positieve berichten zijn te vinden over lijnzaadolie..... (lineseed). En dat is net zo goed niet bewezen. Dezelfde positieve informatie is te vinden over Essiac, Pau D'Arco en zo zijn er nog wel meer middeltjes. Ook allemaal niet bewezen.
Door Peet
#214586
Het doet mij denken aan Golddust, ook zo'n wonderpoeder...(ze stonden ook op de Winner: tegen tumoren!) maar het is gewoon omega 3 en 6. Kan je dus net zo goed visolie caps met boreage nemen...en kost ook niet zo'n "gouden" prijsje....

Ik wordt altijd heel wantrouwend als dit soort fabrikanten claimen tumoren ed te "verhelpen"... >:(..want dat is volgens mij nog niemand echt gelukt... :-\
Door Audrina
#214794
Kortom, ik kan m'n trio net zo goed de visolie blijven geven die ik ze al gaf. Werkt ook goed en is vriendelijker voor m'n portemonee. :) Het klonk ook al veels te mooi om waar te zijn. ::)
 Terug naar “Alternatieve geneeswijzen”

Barfplaats wordt gesponsord door