Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot alternatieve geneeswijzen (homeopathie, acupunctuur, bach-bloesems, etc.)

Moderator: Lizzy

Door Margriet
#13114
Dat klink of nogal veganistisch voor een hond. Staat hier ergens een meer uitgebreide beschrijving van deze man? Het klinkt mij wel goed in de oren.
Groet Margriet
Lieve,
Hij is absoluut tegen brokken zoals Roger reeds vermeldde. Daar gekomen bleek hij ook het Barfen een slecht dieet te vinden - onnatuurlijk voor de hond, te veel vlees en botten. Zijn ideale dieet bestaat uit:
1/6 rauw vlees of 1/5 rauwe vis
3/6 gekookte groente-mengeling
2/6 gekookte granen en fruit
In de zomer - wanneer het geen jachtseizoen is - nog minder vlees.

Groetjes,
Petra
Door Lizzy
#13115
Nou, ik kan er nix aan doen, maar zijn dieet is er eentje die ik beslist niet zou volgen.... Dit vind ik een dieet voor omnivoren en ook houdt vanden Eynde totaal geen rekening met het feit dat een hond zijn gebit schoont dient te houden (dmv het eten van botten). Zonder een gezond/schoon gebit kan een hond niet oud worden (zie Tom Lonsdale).
Groetjes, Lizzy
Door Margriet
#13116
Hallo Roger,
Laat je even weten wanneer de site klaar is?
Deze dierenarts spreekt mij zeer aan.
Groet Margriet
Homeopatische dierenarts in Belgie:

The place to be..........

Dr. Eric Vanden Eynde
steenweg op brussel 17
3080 tervuren
tel 02 767 76 56 email::: mail @vetbe.com

Web : is er al een heel jaar aan bezig maar is nog steeds niet af............

Is zuiver homeopatisch dierenarts , totaal antibrok ,ent niet en heeft een heel speciale kijk op voeding, en 't zou me niks verwonderen dat hij dichter bij de waarheid zit dan Billinghurst.


Gr.
Roger.



Gr.
Roger.
Door roger
#13117
<<[quote]Hallo Roger,
Laat je even weten wanneer de site klaar is?<<


Das genoteerd Margriet, maar ik vrees ervoor dat nog wel efkes zal duren !


Gr.
Roger
Door roger
#13118
>>Heeft deze homp. ook boeken geschreven mbt voeding
met evt. "recepten"
ik ben nl. op het moment me heel erg aan het verdiepen in voeding >>



Neen Ellen, of tenminste niet dat ik weet;

Hij heeft wel een soort van folder gemaaktn heb het ooit ergens gehad, zal het effe opzoeken en ALS ik het nog vind dan laat ik iets weten.
Kan het inscannen en je mailen ALS ik het nog vind.

Maar ik dacht ook dat ik zijn menu ergens hier op Barfplaats had gezet.

Ik herinner mij ook nog dat spelt en venkel twee van zijn "musts" waren.

Gr.
Roger.
Door Lizzy
#13119
Hoi Ellen, nee hoor, het gezondheids menu van vander Eynde staat nog steeds onder INFORMATIE (B)ARF, helemaal onder aan.
Groetjes, Lizzy
Door Lizzy
#13120
Hoi Margriet, ik weet niet hoe jouw Frans is, maar als je op google naar Eric vanden Eynde zoekt, dan vind je wel het e.e.a. van hem. Geen idee of dit over voeding of homeopathie gaat, want mijn Frans is niet wat het nooit geweest is...
Groetjes, Lizzy
Door roger
#13121
>>[quote]Hoi Margriet, ik weet niet hoe jouw Frans is, maar als je op google naar Eric vanden Eynde zoekt, dan vind je wel het e.e.a. van hem. Geen idee of dit over voeding of homeopathie gaat, want mijn Frans is niet wat het nooit geweest is...>>



Ben es effe gaan kijken Lizzy . (ongeloofelijk hoe jij dat allemaal weet te vinden eigenlijk)

Is eigenlijk meer over voordrachten en lezingen ivm. homeopatie en niet echt over voeding .


Gr.
Roger
 Terug naar “Alternatieve geneeswijzen”

Barfplaats wordt gesponsord door