Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot alternatieve geneeswijzen (homeopathie, acupunctuur, bach-bloesems, etc.)

Moderator: Lizzy

Door orinake
#1586141
Wie kent dit? Wat zijn de ervaringen?
Ik kreeg dit als tip voor ons Centa (word momenteel geopereerd aan een baarmoederontsteking).
Gezien ik bij mijn andere gesterilisseerde teven nog nooit zoiets gegeven heb wil ik er toch eerst wat mee rinfo over?
Door Qwertu
#1586602
o.a. Bellis perennis is the first remedy that comes to mind in damage of deeper body tissues, like after a great operation. It promotes the healing process, it stops or prevents suppuration, it will take off the painful pressure of wounds and soothe the pain of nerves being cut through. It is well known for its curing purposes on organs in the belly and pelvis. Affected body-parts hurt intensely and cannot be touched. The whole belly region feels bruised. It can also help pregnant women who experience a bruised feeling in the womb, making it difficult to walk.

Bellis perennis pains get worse by warmth and touch. Usually proceded movements and cold applications ameliorate.

Verder nog een hoop meer, maar dat is teveel typewerk ;)
Door Fido
#1587732
orinake schreef: Wie kent dit? Wat zijn de ervaringen?
Ik kreeg dit als tip voor ons Centa (word momenteel geopereerd aan een baarmoederontsteking).
Gezien ik bij mijn andere gesterilisseerde teven nog nooit zoiets gegeven heb wil ik er toch eerst wat mee rinfo over?
Gewoon geven. Bella perennis wordt o.a. gegeven voor klachten in het "kleine bekken". Precies datgene waar jouw hond aan geopereerd wordt ;)
 Terug naar “Alternatieve geneeswijzen”

Barfplaats wordt gesponsord door