Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot alternatieve geneeswijzen (homeopathie, acupunctuur, bach-bloesems, etc.)

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door Hitam
#1492907
Ik ook :D
Ik heb niet het idee dat ze er last van onder vinden. Ik heb een keer een hond gehad die jeuk had op de plaats van de chip, die heb ik toen verplaatst en het was over.
Gebruikersavatar
Door Hitam
#1493307
Dat gaat over paarden. Bij honden worden de chips niet in de spieren ingebracht maar onderhuids. Dat is minder pijnlijk.
Ik zou me wel voor kunnen stellen dat ze energiebanen verstoren, maar dat ben ik nog niet tegengekomen.
Gebruikersavatar
Door Lefki&Amy
#1493399
Hitam schreef: Dat gaat over paarden. Bij honden worden de chips niet in de spieren ingebracht maar onderhuids. Dat is minder pijnlijk.
Ik zou me wel voor kunnen stellen dat ze energiebanen verstoren, maar dat ben ik nog niet tegengekomen.
Of de link niet gelegd?? Kan dat ook??

Yuki heeft een chronisch geirriteerde zenuwplexus boven zijn linker voorpoot, waar hij al meer dan 7 jaar mank mee loopt.... :-\ :-\
Gebruikersavatar
Door Hitam
#1493794
yuki11 schreef: Of de link niet gelegd?? Kan dat ook??

Yuki heeft een chronisch geirriteerde zenuwplexus boven zijn linker voorpoot, waar hij al meer dan 7 jaar mank mee loopt.... :-\ :-\
Nee, ik heb het wel als mogelijkheid in mijn achterhoofd.
Ik weet niet waar zijn chip precies zit maar het zou kunnen dat het er iets mee te maken heeft.
 Terug naar “Alternatieve geneeswijzen”

Barfplaats wordt gesponsord door