Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot alternatieve geneeswijzen (homeopathie, acupunctuur, bach-bloesems, etc.)

Moderator: Lizzy

Door lindaw
#1317012
Heb calcium magnesium complex van Groene os binnen gekregen gisteren.
Dit wil ik gaan gebruiken voor Piper omdat hij geen botten kan verdragen.
Nu zit er echter heen maatschepje in de pot.
En advies hoeveelheid is een halve tot hele maatschep per dag.
Iemand een idee hoeveel er in een maatschepje gaat?
Of heeft iemand toevallig nog een maatschepje over van de Calcium magnesium colmplex?
Door Lizzy
#1317020
Weet je zeker dat er geen maatschep in zit? Meestal zitten ze ergens halverwege in de pot verzonken. Even met een lepel doorheen roeren! En anders hoop ik dat Tannetje (alias Hitam) reageert :biggrin2:
Door geer
#1317025
Ik krijg deze vraag gemiddeld 3 keer per week. En in 99 van de 100 gevallen zit het schepje ergens onderin  :) En anders wil ik morgen wel even kijken of ik je een losse na kan sturen.
Door lindaw
#1317045
Ik heb de pot echt al wel twintig keer doorgeroerd :biggrin2: met een lepel want ik kon het ook niet geloven.
Maar ik kan echt niet wat vinden, ja een heleboel poeder en stuifsel van het roeren, maar helaas geen maatschepje.
Door lindaw
#1317051
geer schreef: Ik krijg deze vraag gemiddeld 3 keer per week. En in 99 van de 100 gevallen zit het schepje ergens onderin :) En anders wil ik morgen wel even kijken of ik je een losse na kan sturen.
Oh als je zou willen, zou heel super zijn!
Door Mevroi Kruim
#1317958
lindaw schreef: Ik heb de pot echt al wel twintig keer doorgeroerd :biggrin2: met een lepel want ik kon het ook niet geloven.
Maar ik kan echt niet wat vinden, ja een heleboel poeder en stuifsel van het roeren, maar helaas geen maatschepje.
Omkeren in een bakkie :D gebeurt mij ook nog wel eens dat ik iets krijg waar een lepel in zou moeten zitten, die ligt dan heel handig op de bodem ::)
 Terug naar “Alternatieve geneeswijzen”

Barfplaats wordt gesponsord door