Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot alternatieve geneeswijzen (homeopathie, acupunctuur, bach-bloesems, etc.)

Moderator: Lizzy

Door flin
#1320780
Femke schreef: ff een vraagje (sorry day ik op jouw topic meelift) maar is jullie propolis ook zo donkerbruin/zwart van kleur? Bij die van mij gaan vlekken er bijna niet meer uit :-\
Heb heb laatst op mijn vinger gehad toen ik in mijn vinger gesneden had maar mijn nagel is nog geel/bruinig.
gezellig hoor meelifters... :D

de propolis-extract, die ik hier heb is honingkleurig;
vlekken is me nog helemaal ontgaan, op m'n huid vlekt 't in elk geval niet..
Door flin
#1320782
yuki13 schreef: In warm water mengt het beter en smaakt het minder ranzig...het is en blijft echter een hars, dus apart smaken zal het altijd een beetje ;)
Maar mij brengt het wonderen..hihi..... Ik gebruik het als ik voel dat mijn weerstand verzwakt (bij mij uit zich dat altijd direkt in keelpijn en opgezette klieren..overblijfseltje van ziekte van Pfeiffer) en het is altijd zo weer ok :)

Proost!! :beerchug:
nah, proost dan maar,,,gaan we 'n warme grog proberen

'k moet wèl zeggen, dat m'n (klus)spierpijn verhipt snel voorbij leek te zijn...
Door Femke
#1323097
yuki13 schreef: Ow ja, de mijne is van Healthy Bee :D

Oh volgens mij heb ik die ook.....
Ik ben nog moed aan het verzamelen om het in te gaan nemen :-\ misschien in warme thee ofzo...
Gebruikersavatar
Door Lefki&Amy
#1323165
Femke schreef:
Oh volgens mij heb ik die ook.....
Ik ben nog moed aan het verzamelen om het in te gaan nemen :-\ misschien in warme thee ofzo...
Ik neem elke avond een bee-borrel ;)
In heet water (hoe heter, hoe beter het oplost, maar ja...je moet het wel kunnen drinken) 5 druppies laten vallen, beetje roeren en kloek, kloek, kloek.... :D (yakkie :P) :biggrin2:
Door Elise
#1323167
Femke schreef: ff een vraagje (sorry day ik op jouw topic meelift) maar is jullie propolis ook zo donkerbruin/zwart van kleur? Bij die van mij gaan vlekken er bijna niet meer uit :-\
Heb heb laatst op mijn vinger gehad toen ik in mijn vinger gesneden had maar mijn nagel is nog geel/bruinig.
Ik heb een paar weken geleden de tinctuur op Suzy gebruikt en die is nog dagen lang heel donkerbruin gevlekt geweest op plekken waar ze normaal geen vlekken heeft :D Het zag er niet uit.
Gebruikersavatar
Door Lefki&Amy
#1323490
Elise schreef: Ik heb een paar weken geleden de tinctuur op Suzy gebruikt en die is nog dagen lang heel donkerbruin gevlekt geweest op plekken waar ze normaal geen vlekken heeft :D Het zag er niet uit.
Ow, dat biedt perspectief!!!
Ik kan dus mijn witte herder transformeren naar een dalmaatje!! ;D
Door flin
#1323931
yuki13 schreef: Ik neem elke avond een bee-borrel ;)
In heet water (hoe heter, hoe beter het oplost, maar ja...je moet het wel kunnen drinken) 5 druppies laten vallen, beetje roeren en kloek, kloek, kloek.... :D (yakkie :P) :biggrin2:
vijf? maar vijf? hier worden 40 drops per dag 2 x , aanbevolen? ...20 % alkool, en rest extract...hips....
Gebruikersavatar
Door Lefki&Amy
#1326553
Femke schreef: :drink: :nono2: :nono2: :buck2: :buck2:
Herkenbare gezichten!!! :D

Hebben ze 't ook in capsule vorm? 8)....volgens mij niet, en ik denk dat ik wel weet waarom.....er zijn geen capsules die er tegen bestand zijn :biggrin2:
 Terug naar “Alternatieve geneeswijzen”

Barfplaats wordt gesponsord door