Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot alternatieve geneeswijzen (homeopathie, acupunctuur, bach-bloesems, etc.)

Moderator: Lizzy

Door Elf
#1190011
Kan iemand mij vertellen hoe Bach Rescue Spray werkt? Ik heb het vorig jaar gekocht omdat ik nogal angstig ben in het vliegtuig. Normaal gesproken doe ik geen oog dicht tijdens de vlucht omdat ik stijf van de adrenaline in mn stoel zit. Maar na een spraytje Bach heb ik zowaar een uurtje geslapen..... Hoe kan dat nou? Ik stond er erg sceptisch tegenover maar dacht 'baat het niet, dan schaadt het niet'. Is dat trouwens terecht gedacht, is het onschadelijk als je het vaker gebruikt?
Door Odin
#1190086
Bach rescue is geweldig spul, zowel voor dieren als voor mensen.  Bij mezelf wrijf ik wat druppels achter de oren, dat werkt net zo goed als inwendig gebruik, ook bij dieren kun je het achter de oortjes wrijven, hoeven ze die vieze alcolholsmaak niet binnen te krijgen. Het is onschuldig, je kunt het langere tijd gebruiken maar oorspronkelijk is het vooral bedoeld voor plotselinge paniek of angstsituaties.
Door Krullebol
#1196825
Bij mijn katten werkt het ook erg goed, 2x sprayen voordat ze in de reismand moeten en er wordt amper gemiept. Bij een show, begin ik een week van te voren, dan zijn ze uber relaxt en pitten de hele showdag door  :D
Gebruikersavatar
Door Angelique
#1610366
Jojo schreef: Als je het in de waterbak doet, hoeveel moet je daar dan in sprayen?! Weet iemand dat? ???
Van druppels zou je 2 tot 4 druppels in de waterbak kunnen doen. Hoe die spray zich verhoudt tot de druppels weet ik niet exact, maar ik gok op 1 of 2 spraydoseringen.
 Terug naar “Alternatieve geneeswijzen”

Barfplaats wordt gesponsord door