Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot alternatieve geneeswijzen (homeopathie, acupunctuur, bach-bloesems, etc.)

Moderator: Lizzy

#1068150
Ik zit met grote belangstelling dit topic te volgen.
Keet loopt namelijk weer erg slecht door haar artrose. Nu zal het weer(vochtiger en killer) daar ook debet aan zijn maar toch. Ik ben 2 weken geleden weer begonnen met de drynaria (dubbele dosis) het lijkt dan even te helpen maar zo gauw ik weer terug ga naar de normale dosis is het weer hommeles. Ik denk er nu over om ook die Doil Artrose misschien te gaan proberen. Is dat wel raadzaam? Ze krijgt nu al zalmolie en regelmatig zalm of sardines. Ik meen nu te begrijpen dat het zeer geconcentreerd is en dat er eigenlijk met vis niet tegenop te voeren is, wat betreft hoeveelheid. "Gewone" medicijnen kan ik voor haar niet gebruiken aangezien ook haar nieren niet meer super werken. :-\
Ik blijf hier dus even lekker meelezen.
#1068178
keetje schreef: Ik zit met grote belangstelling dit topic te volgen.
Keet loopt namelijk weer erg slecht door haar artrose. Nu zal het weer(vochtiger en killer) daar ook debet aan zijn maar toch. Ik ben 2 weken geleden weer begonnen met de drynaria (dubbele dosis) het lijkt dan even te helpen maar zo gauw ik weer terug ga naar de normale dosis is het weer hommeles. Ik denk er nu over om ook die Doil Artrose misschien te gaan proberen. Is dat wel raadzaam? Ze krijgt nu al zalmolie en regelmatig zalm of sardines. Ik meen nu te begrijpen dat het zeer geconcentreerd is en dat er eigenlijk met vis niet tegenop te voeren is, wat betreft hoeveelheid. "Gewone" medicijnen kan ik voor haar niet gebruiken aangezien ook haar nieren niet meer super werken. :-\
Ik blijf hier dus even lekker meelezen.
Hierbij dan de laatste update ;): Lex staat nu sinds zondag op Doils Arthrose en dan de aanbevolen dosering. Ik geef t NIET meer s ochtends en nu blijft het erin. Hij lijkt er wel iets slomer van te worden maar dat zou moeten bijtrekken. Verder merk ik natuurlijk nog geen vooruitgang, dat is nog te kort. Weet ook niet hoe snel ik resultaat zou moeten merken....
Door geer
#1073010
Michelle M. schreef: Hierbij dan de laatste update ;): Lex staat nu sinds zondag op Doils Arthrose en dan de aanbevolen dosering. Ik geef t NIET meer s ochtends en nu blijft het erin. Hij lijkt er wel iets slomer van te worden maar dat zou moeten bijtrekken. Verder merk ik natuurlijk nog geen vooruitgang, dat is nog te kort. Weet ook niet hoe snel ik resultaat zou moeten merken....
Je moet het echt een aantal weken blijven geven voor je resultaat ziet. Je zult misschien al wel eerder een verbetring van de vachtconditie zien, maar wil het effect hebben op de gewrichten dan moet je even geduld hebben ;)
#1081158
Hier nog iemand met een hond met spondylose en arthrose. Ook al veel geprobeerd. Proflex getest (proeffalcon bestdl bij paardendrogist) en hij sprong rond als een jonge hond!  :D
Kan niet met zekerheid zeggen of het de Proflex is, want hij ondergaat ook bioresonantie, dus er is van alles gaande in zijn lichaam, maar die Proflex lijkt hem toch erg goed te doen. Nu een literfles gekocht. Mijn hond reageert overigens ook altijd extreem gevoelig op van alles.
Hoop dat je iets vindt dat bij jouw hond past. (Ik kwam bij proflex omdat ik zocht naar Duivelsklauw als natuurlijke pijnstiller)
#1083995
Wat is de dosering van Proflex voor honden? Op de site van de paardendrogist staat de dosering voor paarden, omdat het natuurlijk een paardenmiddel (letterlijk) is.
Voor mijn hond ook al veel geprobeerd. Zij heeft arthrose, LSI, en spondylose. Wil Proflex ook wel uit gaan proberen.
#1085104
Boef Saar schreef: Wat is de dosering van Proflex voor honden? Op de site van de paardendrogist staat de dosering voor paarden, omdat het natuurlijk een paardenmiddel (letterlijk) is.
Voor mijn hond ook al veel geprobeerd. Zij heeft arthrose, LSI, en spondylose. Wil Proflex ook wel uit gaan proberen.
Je kunt eerst een proefflacon bestellen (of zoals ik deed 3 proefflacons ;)). De dosering voor mijn hond, 42 kg, is: de eerste 10 dagen 25ml per dag, daarna 10ml per dag. (uit mijn hoofd; ik kijk dit voor de zekerheid nog even na.)
 Terug naar “Alternatieve geneeswijzen”

Barfplaats wordt gesponsord door