Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot alternatieve geneeswijzen (homeopathie, acupunctuur, bach-bloesems, etc.)

Moderator: Lizzy

#1871716
@Viv74, wat een vervelende ervaring. Toch een kleine opmerking, het corrigeren van wervels gaat, is mijn ervaring, in een flitssecond. Wij hebben er, helaas, enige ervaring mee. Al hoewel ik langer bij onze da binnen ben als jij (omdat zij ook verder van alles doormeet en behandeld) is het daar ook, oh ja, nog even dat werveltje recht zetten, terwijl ik denk dat mijn hond een aai krijgt (want zo ziet het er meestal uit), is de wervel recht. Alleen bij het manipuleren van een lendewervel van een van mijn honden heeft het eens wat langer geduurd. Misschien was het handiger geweest als deze dokter jouw verhaal eerst had aangehoord, je dan had uitgelegd ik ga nu dit en dat doen zodat je had kunnen zien dat ze ook wat deed (ik kan aan de kop van mijn honden duidelijk zien dat er iets gebeurd, ook daarna merk ik verschil). Maar het kan dus zo zijn dat toch de wervel is recht gezet, terwijl jullie het niet door hadden.
Verder denk ik dat Hitam goed verwoord heeft wat ze bedoelt met eerder komen.

Ik hoop dat je hond nog een fijne tijd heeft met pijnstillers. Hou je er wel rekening mee dat door botkanker een poot/schouder zo kan breken en een harde hond niet snel pijn aangeeft? De opa van een van onze honden heeft daardoor enige tijd met een gebroken schouder rond gelopen (alleen een klein beetje kreupel, geheel passend bij zijn leeftijd). Sterkte.
#1875903
Met heel veel pijn in mijn hart moet ik jullie vetellen dat Shiva er niet meer is, althans niet meer lijfelijk, wel voor altijd in mijn hart. Ze verslechterde erg snel en we zagen dat ze echt veel pijn had, ze zakte steeds vaker door haar achterpoten en gleed continu uit. We hebben heel de kamer vol slipmatten gelegd maar ze kon haar draai niet meer vinden, Nadat ze vrijdag en zaterdag nacht continu moest overgeven en ze nauwlijks nog sliep omdat ze niet meer wist hoe ze moest gaan liggen, hebben we maandagmorgen met heel heel veel pijn in ons hart de DA gebeld en haar thuis laten inslapen. Gisteren is ze gecremeerd met haar piepbeestje en bloemen en matras en dekentje...
Ben er helemaal kapot van, Ze was mijn alles.. 13 jaar mijn lieve trouwe schat.. ik kan er nog niet over uit dat ik haar kwijt ben en het voelt nu alsof ik hier nooit meer overheen kom.
Ik heb nog 2 honden maar dat snappen jullie wel daar veranderd niets aan dat het huis nu zo leeg voelt  zonder haar..
Bedankt voor jullie bericht..
Vivian en Shiva…
#1877185
viv74 schreef: Met heel veel pijn in mijn hart moet ik jullie vetellen dat Shiva er niet meer is, althans niet meer lijfelijk, wel voor altijd in mijn hart. Ze verslechterde erg snel en we zagen dat ze echt veel pijn had, ze zakte steeds vaker door haar achterpoten en gleed continu uit. We hebben heel de kamer vol slipmatten gelegd maar ze kon haar draai niet meer vinden, Nadat ze vrijdag en zaterdag nacht continu moest overgeven en ze nauwlijks nog sliep omdat ze niet meer wist hoe ze moest gaan liggen, hebben we maandagmorgen met heel heel veel pijn in ons hart de DA gebeld en haar thuis laten inslapen. Gisteren is ze gecremeerd met haar piepbeestje en bloemen en matras en dekentje...
Ben er helemaal kapot van, Ze was mijn alles.. 13 jaar mijn lieve trouwe schat.. ik kan er nog niet over uit dat ik haar kwijt ben en het voelt nu alsof ik hier nooit meer overheen kom.
Ik heb nog 2 honden maar dat snappen jullie wel daar veranderd niets aan dat het huis nu zo leeg voelt zonder haar..
Bedankt voor jullie bericht..
Vivian en Shiva…

Ach :'(

Heel erg veel sterkte met dit grote verlies :'( :-*
#1881245
Wat gek, Dorit trekt een half uur uit voor een 1ste consult. Ze is wel kortaf idd.
Soms heb ik na het lezen van deze negatieve verhalen het idee dat ze gewoon met teckels (de meeste?) wel scoort met de behandelingen. Ik ben zelf met 5 teckels daar geweest en hoor ook positieve verhalen van andere teckelbezitters. Ook via de ntc worden teckels o.a. naar haar doorgestuurd.
Dit is niet leuk zoals het gegaan is en verwacht je ook niet. Botkanker, wat verschrikkelijk, is jouw hond soms ook heel vroeg gecastreerd?
#1883483
Hoi vagebond.    Dan vind ik het helemaal schandalig als ze normaal wel de tijd neemt voor andere honden. Of het nu teckels zijn of anders. Zo lijkt het of onze shiva haar tijd niet verdiende ofzo. Ik snap sowieso niet dat een deskundige in diergeneeskunde kortaf kan zijn als zij klanten krijgt doe in alle gevallen bezorgd zijn om hun hond en er zoveel van houden. Als dat niet was komen de mensen niet bij haar met hun dier. Een beetje medeleven en respect is dan wel op zijn plaats. Als ze niets voor shiva kon doen had ze dat gewoon moeten zeggen en in ieder geval wat uitleg zodat je toch nog een beetje een goed gevoel hebt over mijn lieverd 5 uur in de auto te hennen gelegd en haar wel te moeten betalen voor 5 minuten. Nu shiva er niet meer is en ik haar zo vreselijk mis kan ik er alleen nog maar kwader om worden. Heb er maar 1 woord voor. Respectloos! Naar mij toe maar helemaal naar shiva! Zij kwam daar volkomen terrecht  en verdiende meer intresse van haar! Ze is trouwens niet jong gesteriliseerd. Pas toen ze acht was ongeveer. In ieder geval wil ik iedereen bedanken voor de lieve berichten. Zo kan het dus ook. Ik mis der verschrikkelijk. Heb er heel en heel veel moeite mee. Zou haar zo graag nog even bij me hebben. Je weet wanneer je ze als puppy neemt dat je ooit weer afscheidoet nemen maar dat het weer zoveel verdriet en pijn doet wanneer het zover is kan je je dan ook eigelijk niet voorstellen.  Liefs vivian   
 Terug naar “Alternatieve geneeswijzen”

Barfplaats wordt gesponsord door