Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot alternatieve geneeswijzen (homeopathie, acupunctuur, bach-bloesems, etc.)

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door me and my boys
#1066019
hetzelfde, zonder aanvullende verzekering.
weet niet of het in de afgelopen 3 jr veranderd is..
Er zijn nu nm ook verschillen als je nu een verzekering afsluit of een aantal jaar geleden
Door Michelle Vrolijk
#1066131
vanaalst schreef: hetzelfde, zonder aanvullende verzekering.
weet niet of het in de afgelopen 3 jr veranderd is..
Er zijn nu nm ook verschillen als je nu een verzekering afsluit of een aantal jaar geleden
Ik heb de verz een aantal jaren geleden afgesloten, toen was het inclusief. Na verloop van tijd kreeg ik, zoals iedereen neem ik aan, aangepaste polisvoorwaarden en nu worden hom kosten alleen nog vergoed als je aanvullend verz bent. Ik weet niet wanneer jij voor t laatst hom kosten gedeclareerd hebt ?
Gebruikersavatar
Door me and my boys
#1066874
dit jaar nog en keurig vergoed gekregen.
Denk dat als je een nieuwe verzekering aansluit voor een ander hondje je dan de nieuwe voorwaarden heb.
De verzekering waar ik het over heb, was 7 jr geleden begonnen.
De verzekering voor zimba is ook nog steeds hetzelfde, die voor vince zou zijn veranderd.
Door Borca
#1081225
Hallo Allemaal,

Het gaat echt boven verwachting met Borca. :D
We zijn nu zo'n drie weken met de behandeling bezig. En hij heeft geen jeuk meer gehad. Ook geen plekjes en schilfertjes meer. Zijn gedrag is ook aan het veranderen hij wordt nu echt een softie die niets liever wil dan kroelen.
Hij is normaal altijd buiten maar wil nu de hele dag binnen en ligt dan lekker op z'n Berners op zijn rug met de benen wijd te maffen. ;D
We zijn er nog lang niet want we moeten nu natuurlijk ook aan zijn weerstand gaan werken. Dus Cathrien ik stuur je ff een PBtje.

Groetjes Diana en een gelukkige Borca.
Door Borca
#1098630
We zijn een klein beetje aan het Barfen, nou ja als extra aanvulling op zijn compleet.
Dus hij heeft van de week 2x een rauw ei gekregen 2x een beetje Biogarde. Een schenkel. En een beetje tafelresten daar zat ook aardappel bij. En hij had gelijk weer jeuk. Dus Judith heeft mij gelijk geadviseerd om geen tafelresten te geven. Ik heb nu dus wat bij Natasja besteld kippenekken en kipkarkas om te beginnen hoeveel mag hij hier van hebben als extra aavulling op zijn vers??? En kan ik dit gewoon ongemalen geven??
Door cathrien
#1098641
Je geeft hem b.v. 750 gram carnibest en 250 gram kippennekken. Hier begin je mee en zo bpuw je het langzamerhand uit met karkas eendennekken  haas enz. Kip zit eigenlijk al voldoende in carnibest dus je kunt beter een andere diersoort pakke. 1x per week een zalmkop en smullen maar.

Groetjes Cathrien
Door Alida
#1099204
Gelukkig dat het zo goed gaat Diana!!! Had al effe niets van je gehoord en dacht gelijk o even checken op Barfplaats of ze nog wat nieuws heeft!!!!
 Terug naar “Alternatieve geneeswijzen”

Barfplaats wordt gesponsord door