Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot alternatieve geneeswijzen (homeopathie, acupunctuur, bach-bloesems, etc.)

Moderator: Lizzy

Door Elise
#982611
Ik wilde Puur Pollen bestellen via een webshop, maar bij de 2 webshops die ik normaal gebruik voor homeopatische producten hebben ze wel artikelen van Puur Natuur, maar niet de Puur Pollen. Iemand een tip waar ik het kan bestellen?
Door Yor
#982618
Ik heb het ook bij verschillende webshops proberen te bestellen maar ik kreeg steeds een mail terug waarin stond  dat het op dit moment niet leverbaar is door problemen bij de fabrikant met een van de grondstoffen.
Bij de paardendrogist staat dat het pas half juli leverbaar is..
Ik ben al bij verschillende winkels geweest maar heb er nog niet 1 kunnen vinden die het op voorraad had..
Door Elise
#982621
Yor schreef: Ik heb het ook bij verschillende webshops proberen te bestellen maar ik kreeg steeds een mail terug waarin stond dat het op dit moment niet leverbaar is door problemen bij de fabrikant met een van de grondstoffen.
Bij de paardendrogist staat dat het pas half juli leverbaar is..
Ik ben al bij verschillende winkels geweest maar heb er nog niet 1 kunnen vinden die het op voorraad had..
Hmm nou ja, dan wordt het toch een beetje rondbellen hier in de regio...
Gebruikersavatar
Door me and my boys
#982924
wel balen dat het er niet is, maar mijn ega heeft ook flinke hooikoorts en die neemt Luffa kruiden tabl.
Kan ik dat dan ook aan weirdo geven?
er zit in; verdunningen van luffa/sponskomkommer, wilde sarsaparilla,kalium-jodide,ui,kaliumsulfaat,goudkorrel,grijze amber,cellulose, melksuiker en magnesiumstearaat.
ellen
Gebruikersavatar
Door Hitam
#982955
Luffa kruiden tabletten is wat anders. in de Puur Pollen zitten gepotentieerde pollen van heel veel planten.
Volgens mij is het van de markt, geen idee of het terugkomt. Je kunt Geertje even pb´en, die zou dat moeten weten.
Ik heb nog wel twee flesjes. Zal ik die dan maar per opbod verkopen  ::) 8)
Door Elise
#982958
Ik heb inmiddels een flesje weten te bemachtigen, dank voor alle tips!
Gebruikersavatar
Door me and my boys
#983342
okee geen luffa dan, maar geldt jullie aanbod nog, dat ik jullie flesjes puurpollen kan overnemen????
ellen
Door geer
#985842
Hier Geer met de NML update! Het klopt dat het van de plank afviel...'t is een enorm slecht pollenseizoen (voor de dieren dan).

Op dit moment wordt het gemaakt, ik hooooop het volgende week weer op voorraad te hebben!
 Terug naar “Alternatieve geneeswijzen”

Barfplaats wordt gesponsord door