Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot alternatieve geneeswijzen (homeopathie, acupunctuur, bach-bloesems, etc.)

Moderator: Lizzy

Door belgje
#968450
het is nu bijna 3 weken dat wij Caro puur allergie geven,
haar jeuk zelf is er niet echt mee verbeterd maar de huidwondjes genezen wel goed, daarvoor was ze overal rood en nu maar hier en daar een rood plekje.
nu mijn vraag, zou ik het toch niet ééns proberen met puur jeuk?
of moeten we meer geduld hebben met puur allergie?
heb ook ééns gelezen over Colloïdaal zilver mag dit samen met de puur gegeven worden?
Gebruikersavatar
Door Angelique
#968563
Zo te lezen slaat de Puur allergie wel aan en zou ik het nog wat tijd geven. Het is nu eenmaal zo dat natuurlijke middelen wat meer tijd vragen voor resultaat dan reguliere middelen.
Op zich zie ik geen probleem in de combi met zilverwater, alleen wordt dat laatste vaak als "natuurlijk antibioticum" ingezet en zie ik even niet wat dat met de jeuk te doen moet hebben. Je kunt er wel rode plekjes en of wondjes mee afdeppen zodat deze wat vlotter genezen.
Door belgje
#968732
Angelique schreef: Zo te lezen slaat de Puur allergie wel aan en zou ik het nog wat tijd geven. Het is nu eenmaal zo dat natuurlijke middelen wat meer tijd vragen voor resultaat dan reguliere middelen.
Op zich zie ik geen probleem in de combi met zilverwater, alleen wordt dat laatste vaak als "natuurlijk antibioticum" ingezet en zie ik even niet wat dat met de jeuk te doen moet hebben. Je kunt er wel rode plekjes en of wondjes mee afdeppen zodat deze wat vlotter genezen.
dank u ;)
Door evenstar
#968763
een van de dames hier staat op puur huid en daar zijn de resultaten zeer goed van mijn prikken DA gaf me dat naardat we vonden dat puur jeuk niet veel
resultaat gaf. Ze had al 2 flesjes van de puur jeuk achter haar kiezen en dan mag je toch wel wat zien.
Door belgje
#968784
evenstar schreef: een van de dames hier staat op puur huid en daar zijn de resultaten zeer goed van mijn prikken DA gaf me dat naardat we vonden dat puur jeuk niet veel
resultaat gaf. Ze had al 2 flesjes van de puur jeuk achter haar kiezen en dan mag je toch wel wat zien.
wat goed zeg, heeft wel veel hoop dit te lezen en ben echt blij voor jullie dat de puur huid werkt :)
Door Boefies
#969235
Babs krijgt als ze last heeft van haar allergie Puur Jeuk. Dit slaat snel aan en de wondjes genezen ook heel snel.
 Terug naar “Alternatieve geneeswijzen”

Barfplaats wordt gesponsord door