Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot alternatieve geneeswijzen (homeopathie, acupunctuur, bach-bloesems, etc.)

Moderator: Lizzy

Door "inge"
#966309
Ik heb vandaag een paragnost op bezoek gehad,een goeie vriend van mij,en hem eens gevraagd Richa te observeren.

Wat ik eigenlijk al wist,kon hij bevestigen.
Haar longinhoud is nog maar klein,waarschijnlijk door verschrompeling van de long blaasjes,haar hart pompt boven zn macht om toch voldoende zuurstof rond te brengen.
Op het moment heeft ze "alleen" maar last van een ongemakkelijk benauwd gevoel.Maar de tijd van pijn komt eraan,en dat zal geen eeuwigheid meer duren.
En ja,als het zover is dan is de "keus"aan mij om haar een waardig eind te geven.

Ik geniet nu extra van haar.....
Gebruikersavatar
Door Nitus
#966427
Klote joh :'(. Geniet nog maar lekker van je meissie :-*

Gitte had een tijd terug trouwens soortgelijk symptomen en die is er dankzij chinese kruiden weer aardig bovenop gekomen. Ik weet niet of dit voor Richa een optie is?
Door Lizzy
#967767
Heel veel sterkte :'(

Ik hoop dat iets als Chinese kruiden inderdaad nog wat voor haar kunnen doen...
Gebruikersavatar
Door Angelique
#968172
belgje schreef: wat is een paragnost?
Bron Wiki:

Een paragnost is iemand die van nature of door een bepaalde ontwikkeling over paranormale gaven beschikt. Dit houdt in dat een paragnost onder andere paranormale verschijnselen kan waarnemen en verduidelijken. Ook treden sommige paragnosten op als paranormale genezers (magnetiseurs).

De paragnost denkt daarbij aan het weten van zaken die binnen de normale zintuiglijke waarnemingen niet mogelijk zijn. Zo kan hij bijvoorbeeld gedachten, gevoelens, herinneringen, of visualisaties van een cliënt of groep opvangen. Om die reden worden paragnosten wel eens ingeschakeld om vermiste mensen of voorwerpen te helpen opsporen, wat niet altijd met succes bekroond wordt.

Het bestaan van paranormale gaven is wetenschappelijk niet aangetoond.

Paragnosten worden afhankelijk van het gebied waarop ze actief zijn met tal van benamingen aangeduid:

psychic
helderziende (clairvoyant)
medium
magnetiseur (strijker)
Door Mevroi Kruim
#968336
Ach jee, die Riesje  :-*
Ja, de ouwetjes worden ouder en dan zijn ze van onze wijsheid afhankelijk.
Heel veel sterkte voor haar en voor jou  :-*
Gebruikersavatar
Door Nitus
#993226
Ik moest vandaag ineens weer aan Richa denken, dus heb ik deze topic weer opgesnort. Hoe is het nu met haar? :-\
 Terug naar “Alternatieve geneeswijzen”

Barfplaats wordt gesponsord door