Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot alternatieve geneeswijzen (homeopathie, acupunctuur, bach-bloesems, etc.)

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door *Dorothea*
#957687
Ik was gestopt met de spondyvetsem. Ik zag niet zoveel effect en de belangrijkste reden is dat Sita al haar tanden laat zien zodra ik met het spuitje aan kom zetten. En dus ook op een gegeven moment wanneer ze dacht dat ik met het spuitje aan kwam zetten, maar ik haar alleen maar wilde aaien.
Maar goed, het lijkt nu toch minder te gaan op alleen previcox en doils. Ze belast haar linker achterpoot minder en vanmorgen zakte ze opeens door haar achterhand  :'( .
En sukkel die ik ben  :uglystupid2: , zie ik nu pas dat de spondyvetsem 2 x per dag moet worden gegeven. En dat deed ik dus maar 1 x per dag  :doh: .
Dus vanaf nu maar weer begonnen, dat wordt 2 x per dag feest.  :biggrin2:
Door Lizzy
#957695
Oh jippie! Nou meis, ik hoop dat het helpt... Ik ben sinds gisteren in de ongelukkige omstandigheid dat ik heb moeten besluiten om Brutus op de pijnstillers te gaan zetten, omdat zijn artrose hem op begint te spelen. Het lijkt wel alsof dit warmere weer hem slecht doet trouwens. Enniewees, geef je de Spondyvetsem puur of verdun je het met water? Puur vinden ze het helemaal te goor voor woorden. Wat je zou kunnen doen is het op een stukje wit brood druppelen. Of wat ook heel goed werkt: in een scheutje melk en dan op laten drinken. Ik heb zelf het idee dat homeopathische druppeltjes en wat melk heel goed samen gaat en de werking niet wordt verminderd.
Gebruikersavatar
Door *Dorothea*
#957701
Lizzy schreef: Oh jippie! Nou meis, ik hoop dat het helpt... Ik ben sinds gisteren in de ongelukkige omstandigheid dat ik heb moeten besluiten om Brutus op de pijnstillers te gaan zetten, omdat zijn artrose hem op begint te spelen. Het lijkt wel alsof dit warmere weer hem slecht doet trouwens.
Balen zeg, ik hoop dat het hem in ieder geval helpt.
Heb je net al jouw previcox aan mij gedoneerd.
Zal ik je een paar strippies sturen? Of geef je nu andere?

Enniewees, geef je de Spondyvetsem puur of verdun je het met water? Puur vinden ze het helemaal te goor voor woorden. Wat je zou kunnen doen is het op een stukje wit brood druppelen. Of wat ook heel goed werkt: in een scheutje melk en dan op laten drinken. Ik heb zelf het idee dat homeopathische druppeltjes en wat melk heel goed samen gaat en de werking niet wordt verminderd.
Ik geef het met water, in een 5 cc spuit. Met melk is wel een goeie, want ik wil wel vriendjes blijven met haar.
Gebruikersavatar
Door *Dorothea*
#970066
El_Kato schreef: Hoi,

Ik ben benieuwd of je inmiddels een positief resultaat hebt met Spondy Vetsum.

Gr. Karen
Das toevallig, ik dacht vandaag nog: ik hoop niet dat iemand op bp vraagt hoe het nu is :-[ .
Mevrouw Sita heeft besloten dat ze geen spondy vetsem blieft :-X
Op brood druppelen heb ik nog niet geprobeerd, lijkt me dat het dan niet opgenomen wordt op het slijmvlies.
Door Femke
#970224
*Dorothea* schreef: Das toevallig, ik dacht vandaag nog: ik hoop niet dat iemand op bp vraagt hoe het nu is :-[ .
Mevrouw Sita heeft besloten dat ze geen spondy vetsem blieft :-X
Op brood druppelen heb ik nog niet geprobeerd, lijkt me dat het dan niet opgenomen wordt op het slijmvlies.
in principe kan het wel, maar de werking kan dan wat minder zijn.... Het beste is in een droge bek druppelen maar als dat niet gaat mag het ook op een klein stukje brood.

Maar als ze er echt zo'n rothekel aan heeft dan lijkt het mij dat ze het dan ook niet blieft...
Gebruikersavatar
Door *Dorothea*
#970245
Femke schreef: Maar als ze er echt zo'n rothekel aan heeft dan lijkt het mij dat ze het dan ook niet blieft...
het is een rare, ze eet zo een krop sla op of een papieren zakdoekje, misschien dat ze er in trapt op een stukkie brood :-\
#972281
*Dorothea* schreef: Nou mevrouw eet het met een stukkie brood ;D . Ze gromt wel als ze de druppels ruikt en mij ziet :-X , maar ze eet het wel op 8) .
Wat is ze toch een lekker ding ;D

Natuurlijk is het het beste om schoon in de mond te druppelen, maar volgens mij zit bijna geen enkele hond daarop te wachten, en dan kan het met een stukje brood ook.
 Terug naar “Alternatieve geneeswijzen”

Barfplaats wordt gesponsord door