Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot alternatieve geneeswijzen (homeopathie, acupunctuur, bach-bloesems, etc.)

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door Hitam
#951284
Van de zomer willen we hem nog een keertje doen. En je mag ook gewoon een dagje meedoen.
Door Jolly
#951706
Ik houd deze topic dan goed in de gaten, als je weer gaat data weet, laat je het dan hier weten.

Van de zomer moet ik toch wel kunnen, en nee dan wil ik wel alle 3 de dagen, ben veel te bang iets goeds te missen als ik maar 1 dag ga.
Gebruikersavatar
Door Hitam
#964595
Geen idee, dat hangt er ook een beetje van af hoeveel animo er is.

De volgende data zijn: 31 mei, 21 juni en 12 juli.
Ik zal het programma er ook bij zetten:
dag 1: inleiding tot en geschiedenis van de kruidengeneeskunde, 7 kruiden leren, hoe oogst en bewaar ik kruiden en dan op stap om te verzamelen en te drogen.
dag 2: het principe van het reinigen, reinigende thee maken van de gedroogde kruiden en proeven, 7 nieuwe kruiden, op stap om te oogsten om olie te maken.
dag 3: het combineren van kruiden, zelf combinaties maken en proeven, 7 nieuwe kruiden, wondzalf maken van de olie
Laatst gewijzigd door Hitam op vr 09 mei 2008, 15:54, 1 keer totaal gewijzigd.
Door conleeuw
#964611
Hitam schreef: Geen idee, dat hangt er ook een beetje van af hoeveel animo er is.

De volgende data zijn: 31 mei, 21 juni en 12 juli.
Ik zal het programma er ook bij zetten:
dag 1: inleiding tot en geschiedenis van de kruidengeneeskunde, 7 kruiden leren, hoe oogst en bewaar ik kruiden en dan op stap om te verzamelen en te drogen.
dag 2: het principe van het reinigen, reinigende thee maken van de gedroogde kruiden en proeven, 7 nieuwe kruiden, op stap om te oogsten om olie te maken.
dag 3: het combineren van kruiden, zelf combinaties maken en proeven, 7 nieuwe kruiden, wondzalf maken van de olie
hier is animo 1 ;)
Door anja247
#964674
jeetje ik zou ook heel graag willen maar 31 mei is de hele dag en avond volgeboekt, dat lukt me dus niet  :(
Door conleeuw
#964944
Hitam schreef: Je mag ook alleen de laatste twee dagen doen. Dat gaat heel goed.
dat zou ik ook willen!!. Ik ga eens mijn agenda nader slaan en stuur je wel een pb'tje ;)
Door Sella
#975341
Ik zou graag een cursus later in het jaar willen volgen dus mocht dat gepland worden ben ik zeker een belangstellende!!
 Terug naar “Alternatieve geneeswijzen”

Barfplaats wordt gesponsord door