Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot alternatieve geneeswijzen (homeopathie, acupunctuur, bach-bloesems, etc.)

Moderator: Lizzy

Door Cathy
#896697
Wie weet een goede acupunctuur voor mensen in de buurt van Blaricum ( Gooi )

Ik heb een hogebloeddruk en heb daar nu medicatie voor , maar heb gelezen dat het goed te verhelpen is met acupunctuur .
Door Michelle Vrolijk
#898306
Ik heb goede ervaringen met Huib (ben zn achternaam even kwijt) die verbonden is aan de Holistische (dieren)praktijk in De Bilt. Hij behandelt mensen, geen dieren, dus laat je niet in verwarring brengen als je de praktijk binnenkomt. T 030-2961462. En anders dr Tan in Amstelveen T 020-4537526. Huib werkt op de holistische manier van Eric Laarakker, misschien dat dat je iets zegt. Succes !
Door Cathy
#898355
Michelle M. schreef: Ik heb goede ervaringen met Huib (ben zn achternaam even kwijt) die verbonden is aan de Holistische (dieren)praktijk in De Bilt. Hij behandelt mensen, geen dieren, dus laat je niet in verwarring brengen als je de praktijk binnenkomt. T 030-2961462. En anders dr Tan in Amstelveen T 020-4537526. Huib werkt op de holistische manier van Eric Laarakker, misschien dat dat je iets zegt. Succes !
Dank je wel voor de informatie :)
 Terug naar “Alternatieve geneeswijzen”

Barfplaats wordt gesponsord door