Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot alternatieve geneeswijzen (homeopathie, acupunctuur, bach-bloesems, etc.)

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door me and my boys
#881561
met de druppels van prodier nervositeit ivm ouderjaarsavond?
Voorheen had ik voor de 2 oudste altijd een soort valium maar nu moeten ze volstaan met de druppels maar waarneer kan ik daar het beste mee beginnen?
ellen
Door Nynke
#883863
Hoi Ellen,
ik ben afgelopen zondag begonnen Jeppe Rustcomposium geven ook i.v.m. vuurwerk. Ik ben begonnen met 1 maatlepeltje per dag en zal dat misschien volgende week opbouwen naar 2 lepeltjes per dag.

Zullen we elkaar op de hoogte houden van onze ervaringen? Altijd handig voor volgend jaar ::) ::)
Gebruikersavatar
Door me and my boys
#883896
Nynke F schreef: Hoi Ellen,
ik ben afgelopen zondag begonnen Jeppe Rustcomposium geven ook i.v.m. vuurwerk. Ik ben begonnen met 1 maatlepeltje per dag en zal dat misschien volgende week opbouwen naar 2 lepeltjes per dag.

Zullen we elkaar op de hoogte houden van onze ervaringen? Altijd handig voor volgend jaar ::) ::)
doen we!!!!!
ellen
Door Fynn
#883902
Ikheb via puur natuur een pakket besteld en moest begin december beginnen met de rustcomposium extra.
Ijuba weegt 40 kg en krijgt 3 maatschepjes per dag.
Half december moest ik de beginnen met puur nervositeit en die krijgt ze een half uur voor de maaltijd 15 druppels per keer 2x per dag.
En voor de dagen voor oudjaar en oudjaar zelf heb ik nog de bach bloesem spray erbij gekregen.
Op het optimaal te laten werken word geadviseerd om er begin december mee te beginnen.

Groetjes Rian,Ijuba,Fynn en Asani
 Terug naar “Alternatieve geneeswijzen”

Barfplaats wordt gesponsord door