Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot alternatieve geneeswijzen (homeopathie, acupunctuur, bach-bloesems, etc.)

Moderator: Lizzy

Door Elvira
#867667
Afgelopen zomer liep Zingaro heel goed en had geen last van z'n artrose. Met het koude en vochtige weer in het najaar, ging hij weer slechter lopen. Ik besloot hem glucobest te geven. Hierna ging hij slechter lopen. Ik ben er nu maar mee gestopt. De vorige keer, had ik dat ook al bemerkt, maar dacht ik, dat het toeval was. Heeft hier iemand ervaring mee ? Zou een ander merk glucosamine wel goede resultaten kunnen hebben ?
#867672
Ik geef GlucoMotion waar ik erg tevreden over ben. Dit is een humaan product maar uitgeroepen door de Consumentenbond als één van de besten die er zijn. Het zijn wel tabletten maar ik vermorzel ze of geef een hele gewikkeld in een stukje vlees.
Gebruikersavatar
Door Hitam
#867753
Niet iedereen hoeft hetzelfde te reageren. Volgens mij was het Lizzy die zelf ook meer gewrichtspijn kreeg van glucosamine. Dus misschien kan hij er gewoon niet tegen.
Je zou een ander merk kunnen proberen, maar je hebt best kans dat het op alle merken zo is.
Door Lizzy
#867933
Hitam schreef: Niet iedereen hoeft hetzelfde te reageren. Volgens mij was het Lizzy die zelf ook meer gewrichtspijn kreeg van glucosamine. Dus misschien kan hij er gewoon niet tegen.
Je zou een ander merk kunnen proberen, maar je hebt best kans dat het op alle merken zo is.
Ja klopt inderdaad! Ik kreeg er onwijze pijn van in vinger en polsgewrichten. Schiet mij maar lek waarom....
 Terug naar “Alternatieve geneeswijzen”

Barfplaats wordt gesponsord door