Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot alternatieve geneeswijzen (homeopathie, acupunctuur, bach-bloesems, etc.)

Moderator: Lizzy

Door poesiemauw
#84280
wie weet er verschillende kruiden waarvan ze de werking of het effect op de gezondheid erbij kunnen zetten?
Door poesiemauw
#84386
he dank je wel,daar heb ik wel wat aan!! :D
Door Lizzy
#84393
Graag gedaan! Trouwens, Juliette de Bairalcli Levy heeft veel boeken geschreven over kruidengeneeskunde voor honden en andere dieren. Absolute aanraders. Soms kun je bij 2de-hands winkeltjes nog Nederlandse vertalingen van haar boekjes kopen. Een van haar boeken is gewoon nog te koop, maar deze is wel in het Engels geschreven. Dat is:

The Complete Herbal Handbook for the Dog and Cat
Juliette de Baïracli Levy
ISBN: 0-571-16115-4

Ook leuke boeken over kruiden zijn:

Natuurlijk genezen met kruiden
ISBN: 90 57951754

Heilzame Kruiden (chinese, ayurvedische en westerse kruidenrecepten) van Penelope Ody
ISBN: 90 5764 151 8

Uw hond natuurlijk gezond met kruiden
Te bestellen via www.plaza33.com
Door Timmy
#109216
Ik vind Herbs for Pets een heel fijn boek. Wel prijzig (hoewel... iets van 28 euro voor een vrij groot boek) en Engelstalig, maar enorm veel info!

Gr.
Linda
Door karray
#109357
Timmy schreef: Ik vind Herbs for Pets een heel fijn boek. Wel prijzig (hoewel... iets van 28 euro voor een vrij groot boek) en Engelstalig, maar enorm veel info!

Gr.
Linda


Weet jij de schrijver en isbn nummer hier van?
Door Timmy
#109364
karray schreef:Weet jij de schrijver en isbn nummer hier van?
Ja hoor, ISBN: 1-889540-46-3. dat is wel de hardcover (duurder). De paperback zal ongetwijfeld een anders ISBN hebben en is ook goedkoper. Volgens mij kun je ze bij Bol.com bestellen en dan bij Engelse boeken (Nederlandse site).
Schrijvers zijn Mary L. Wulff-Tilford en gregory L. Tilford.

Gr.
Linda
 Terug naar “Alternatieve geneeswijzen”

Barfplaats wordt gesponsord door