Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot alternatieve geneeswijzen (homeopathie, acupunctuur, bach-bloesems, etc.)

Moderator: Lizzy

#779058
tt-tjes schreef: Er staat bij dat het in nieuw zeelandse dollars is. Voor het bedrag in euro moet je het door 2 delen, maakt het alweer goedkoper.
inderdaad de 30 $ komt in dit geval overeen met ongeveer 15,55 euro. 1 Pot bevat 90 capsules. Ik heb nu 2 keer 1 pot gekocht. Je krijgt korting per 5 potten, maar op een of andere manier werkt dat niet goed met de site...
Door EdwinK
#779161
Nou, vandaag alle reform-winkels op Zuidplein afgelopen. HEt personeel in De Tuinen was nou niet heel erg behulpzaam. 'We hebben alleen maar Darmcomplex, maar dat is ook goed'. Tja dat zal wel, maar NIET waar ik om gevraagd had. Uiteindelijk bij de Etos op Zuidplein een tip om naar 'De Koopgoot'(Beurstraverse) te gaan. Daar zit een winkel die alleen maar voedingspreparaten verkoopt. Gelukkig hadden die nog 1 doosje Wapiti Mossel Extract.

Dus als iemand dat nodig heeft, het is Jos Peters, Beurstraverse, Rotterdam.
Gebruikersavatar
Door Dalmi
#779183
He Edwin, dat is dat winkeltje wat als het ware onder de trappen bij de pinautomaten zit toch? Daar haal ik ook de meeste van mijn spulletjes. Hij heeft echt heel veel, en denkt goed mee.
Door EdwinK
#779186
Inderdaad, die winkel is het :) Wist het niet beter uit te leggen. Ben al bijna 20 jaar weg uit Rotterdam. Maar inderdaad, fijne man in de zaak. Hij had eventueel nog iets anders, dat beter zou werken, maar ik zei dat ik toch maar even aanhield wat mij geadviseerd was :)
Door K@rin
#779286
Cathelijn schreef: inderdaad de 30 $ komt in dit geval overeen met ongeveer 15,55 euro. 1 Pot bevat 90 capsules. Ik heb nu 2 keer 1 pot gekocht. Je krijgt korting per 5 potten, maar op een of andere manier werkt dat niet goed met de site...
Hoe betaal jij daar ?
Ik heb wel een Paypal-account maar geen creditkaart .......
Door Lil
#779715
EdwinK schreef: Nou, vandaag alle reform-winkels op Zuidplein afgelopen. HEt personeel in De Tuinen was nou niet heel erg behulpzaam. 'We hebben alleen maar Darmcomplex, maar dat is ook goed'. Tja dat zal wel, maar NIET waar ik om gevraagd had. Uiteindelijk bij de Etos op Zuidplein een tip om naar 'De Koopgoot'(Beurstraverse) te gaan. Daar zit een winkel die alleen maar voedingspreparaten verkoopt. Gelukkig hadden die nog 1 doosje Wapiti Mossel Extract.

Dus als iemand dat nodig heeft, het is Jos Peters, Beurstraverse, Rotterdam.
Ik heb laatst groene lipmossel bij de Tuinen in Heerlen gehaald. Ze hadden het inderdaad niet van Wapiti, maar wel van het eigen merk! Dus merk: de Tuinen
 Terug naar “Alternatieve geneeswijzen”

Barfplaats wordt gesponsord door