Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot alternatieve geneeswijzen (homeopathie, acupunctuur, bach-bloesems, etc.)

Moderator: Lizzy

Door Michelle Vrolijk
#741225
Hoi, onderstaande vraag hoort hier helemaal niet thuis, maar ik weet niet waar ik 'em wel kan droppen en niet geschoten is altijd mis.

Ik heb met Lex (hond) zeer goede en slechte ervaringen met homeopathie, dus ik weet dat als een homeopaat de plank net mis slaat een dier kan gaan tollen en als 't in de roos is, het resultaat geweldig is !

Nu wil ik (mens  ;)) naar een homeopaat. Weet iemand een aanrader ? Ik weet niet het verschil tussen een klassiek homeopaat en/of een homeopatisch arts, dus geen idee wat wijsheid is, ik weet alleen dat ik heel graag naar een goede wil. Ik woon in Amstelveen, maar ben in het gelukkige bezit van een auto, dus iedere tip is welkom ! Ik heb internet afgezocht voordat ik jullie hiermee lastig viel, maar ik kom er niet uit.

Heeft iemand een tip ?
Door Nynke
#744109
Hoi Michelle, ik ben vroeger met mijn hond Gunnar naar Sybiel Schreuder, klassiek homeopaat,  geweest, ik vind haar heel goed en ook nog eens een fijn mens. Ze "doet" mensen en dieren. Zie www.oriononline.eu Groetjes en succes !  Nynke
Door Saskia Dierenhomeo
#750664
Ik heb geen idee of ik mezelf hier mag "promoten"' maar ik las je vraag en ik ben afgestudeerd klassiek dieren homeopaat.
Dus als ik je ergens mee kan helpen!
Door Michelle Vrolijk
#751031
Saskia Dierenhomeo schreef: Ik heb geen idee of ik mezelf hier mag "promoten"' maar ik las je vraag en ik ben afgestudeerd klassiek dieren homeopaat.
Dus als ik je ergens mee kan helpen!
Hoi, dank voor je aanbod, maar ik ben inmiddels onder de pannen :) Mocht eea desondanks niet goed uitpakken dan kom ik wellicht bij je terug !
 Terug naar “Alternatieve geneeswijzen”

Barfplaats wordt gesponsord door