Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot alternatieve geneeswijzen (homeopathie, acupunctuur, bach-bloesems, etc.)

Moderator: Lizzy

#690217
Hallo,
voor kater Jovi kreeg ik van Lizzy de tip om Groene Os Spier Support te proberen..maar dat kost 80 euro. Dat is veel geld. Heeft iemand misschien nog een beetje staan om het uit te proberen zodat ik weet of het de investering waard is?
:-)
Inge
#690219
ingeastrid schreef: Hallo,
voor kater Jovi kreeg ik van Lizzy de tip om Groene Os Spier Support te proberen..maar dat kost 80 euro. Dat is veel geld. Heeft iemand misschien nog een beetje staan om het uit te proberen zodat ik weet of het de investering waard is?
:-)
Inge
Ze hebben ook kleine potjes en die kosten de helft.
#690224
Hoi,
(je hebt me snel gevonden!)
:-)

Nou, dat is prettig nieuws :-)
Ik vroeg me ook af, het zijn toch vooral eiwitten die voor spieropbouw zorgen? Dat zou wel vervelend zijn, want eiwit moet nou juist beprekt worden..zeker als zijn ureum te hoog blijkt. (weet ik nog niet, alleen crea is bekeken)

Inge
#692222
Zlef heb ik hier altijd spiersupport in huis, moet zeggen dat ik daar geen 80 euro voor betaal.Maar zal vast een typfout zijn, want kan me haast niet voorstellen dat je dat ervoor betaald.Hier kost het 42,euro.
Er zitten zeer veel stoffen in zo'n globaal 30/40.
Maar als het om een hond gaat met nierproblemen, zou ik zelf voorzichtig zijn, want gaat niet zozeer dan om de eiwitten als het fosfor wat eigenlijk schadelijker is.Maar hangt af van het ureumgehalte en creatinengehalte van je hond, hoe erg de nieraandoening is.Maar zowie zo geld met fosfor moet je oppassen.
Zelf vind ik spiersupport een gewedlig middel voor spierversteviging en je ziet ook wel resultaat met z'n 2 weken.
#692258
Hallo,
het gaat om een kat, en eigenlijk kan ik dit topic afsluiten....voorgoed hoop ik, want Jovi eet dezer dagen bijzonder goed en veel, en begint zijn spieren weer te gebruiken! Hij zat zaterdag ineens op de krabpaal en daar moet hij toch echt bijna een meter voor springen! Ook hijst hij zich niet in sow motion de bank op, maar zit er weer een voorzichtig hupje in...hij voelt ook weer wat steviger. Met zijn prachtige vacht, het is een maine coon kun je het niet zien, het verdwijnen van spieren. Mede daardoor hadden we veel te laat door dat het niet goed was. Zijn vacht is vol en mooi.
Maar als het zo doorgaat hoeft hij dus geen speirversterkers, maar lekker vers blijven eten!
Hoera!
:-)
Inge
#692315
Amaryllis schreef: Zlef heb ik hier altijd spiersupport in huis, moet zeggen dat ik daar geen 80 euro voor betaal.Maar zal vast een typfout zijn, want kan me haast niet voorstellen dat je dat ervoor betaald.Hier kost het 42,euro.
Er zitten zeer veel stoffen in zo'n globaal 30/40.
Maar als het om een hond gaat met nierproblemen, zou ik zelf voorzichtig zijn, want gaat niet zozeer dan om de eiwitten als het fosfor wat eigenlijk schadelijker is.Maar hangt af van het ureumgehalte en creatinengehalte van je hond, hoe erg de nieraandoening is.Maar zowie zo geld met fosfor moet je oppassen.
Zelf vind ik spiersupport een gewedlig middel voor spierversteviging en je ziet ook wel resultaat met z'n 2 weken.
Is geen typfout. En pot spiersupport van 600 gram heeft een adviesprijs van €79,95, het potje van 250 gram €39,95. De een heeft het dus over een grote pot en de ander over een kleine.
#692725
Angelique schreef: Is geen typfout. En pot spiersupport van 600 gram heeft een adviesprijs van €79,95, het potje van 250 gram €39,95. De een heeft het dus over een grote pot en de ander over een kleine.
;D ;D ;D dat verklaart een hoop!

Fijn dat het weer goed gaat met je kat!
#693086
Lizzy schreef: Aangezien dit nu voor de 2de keer geopperd wordt (nieren), heb ik de Groene Os gebeld. Morgen wordt ik teruggebeld.
Nou dan ben ik ook wel benieud naar het antwoord.Cairo krijgt ook alweer een tijdje spiersupport
#693574
Ik heb zojuist bericht van de Groene Os gekregen. De persoon die het antwoord direct weet, is momenteel niet beschikbaar. Ik heb al wel door gekregen dat gezonde honden (en dat geldt dus ook voor oudere honden) zonder nierproblemen: op geen enkele wijze schade kunnen ondervinden aan de nieren, door dit middel. Het spul heeft beslist geen belastend effect op de nieren. Hoe het zit met honden die in meer of mindere mate nierschade hebben (en of zij dus veilig dit product kunnen gebruiken): dat horen we binnenkort.
 Terug naar “Alternatieve geneeswijzen”

Barfplaats wordt gesponsord door