Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot alternatieve geneeswijzen (homeopathie, acupunctuur, bach-bloesems, etc.)

Moderator: Lizzy

Door lyadeh
#692732
Sandra K schreef: Mariette Kelfkens in Nieuw Balinge (vlak boven Hoogeveen). Zij komt van dezelfde 'school' als Tannetje Koning. Ik heb hele goede resultaten met haar behaald bij gedragsproblemen.
Bedankt. Al het derde adres.Het gaat nu lopen ;D ;D
Gebruikersavatar
Door Sanyo
#696116
Ik heb zelf (en hoor ook om mij heen) géén goede ervaringen met de homeapatische da in Vriezenveen.
Maar goed, als iemand er wel tevredenen over is, is dat natuurlijk hartstikke fijn voor hem.
Ik zou hem zelf alleen niet aanraden.
#696472
Hallo,
ook ik woon in het noorden - Groningen - en zoek een andere DA. De mijne is niet doortastend genoeg vind ik, en staat ook helemaal niet positief tov kvv. (" heel onverstandig bij een nierpatient" ....zucht)
Ik zit te denken over de kliniek in Roden, Hopmans....iemand ervaring mee?

Ik stem voor een stuk of 20 kopietjes van Tannetje Koning...goed idee he?

Inge
Door Joelle
#700163
Hoihoi,

Ben je echt op zoek naar een Homeo. werkende dierenarts? of ben je ook wel geintresseerd in natuurgeneeskundig therapeut.
Ik ken in het Noorden wel goede therapeut Mabel Bergenhenegouwen, ze heeft een praktijk voor alternatieve geneeswijze voor dieren in 2de Exloermond (nabij Emmen) kijk eens op www.viadenatuurlijkeweg.nl
Misschien is dit iets? Succes ermee.

Groetjes Joelle
Door Jojo
#700237
Joelle schreef: Hoihoi,

Ben je echt op zoek naar een Homeo. werkende dierenarts? of ben je ook wel geintresseerd in natuurgeneeskundig therapeut.
Ik ken in het Noorden wel goede therapeut Mabel Bergenhenegouwen, ze heeft een praktijk voor alternatieve geneeswijze voor dieren in 2de Exloermond (nabij Emmen) kijk eens op http://www.viadenatuurlijkeweg.nl
Misschien is dit iets? Succes ermee.

Groetjes Joelle
Hé wat leuk, dat wist ik helemaal nog niet! Zo zie je dat zo'n topic je nog aardig wat nieuwe adresjes kan opleveren :D
Heb je zelf ervaring met deze mevrouw?! Ik las op haar site dat ze ook voedingsadviezen geeft, dan ben ik natuurlijk benieuwd wat voor adviezen dat dan zijn?! ;) ;)
Door irmaa
#700242
ingeastrid schreef: Hoi,
ze staan ook positief tov kvv? Ik heb geen zin om verantwoording te moeten afleggen. Ben niet zo goed in dat soort confrontaties.
:-)
Inge
Hopmans en co zijn ook mijn dierenartsen. hangt af van wie je hebt. niet echt tegen, maar zeker niet pro vers.
Ik en nog meer mensen met grote rassen die vers voeren, kregen opmerkingen dat grote rassen in ieder geval brokken nodig hebben i.v.m. HD ontwikkeling ;)
Verder uitstekende dierenartsen, maar je moet zoals altijd ook zelf je kop erbij houden.
Heb erg goede ervaringen bij en tijdens mijn nesten.
Laatst gewijzigd door irmaa op ma 29 jan 2007, 20:15, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Joelle
#700263
Hoi Jojo,

ja, ik heb zelf wel goede ervaringen met haar, ze heeft oorproblemen van mijn hond opgelost en ook heb ik een keer bach bloesemremedies van haar gehad en die werkte erg goed bij mijn hond. Mijn hond was erg onderdanig en angstig en dat is nu veel en veel minder!
Ik vind echt zeker wel een aanrader!

Succes met de keuze.

Groetjes Joelle
Gebruikersavatar
Door Angelique
#700279
Jojo schreef: Hé wat leuk, dat wist ik helemaal nog niet! Zo zie je dat zo'n topic je nog aardig wat nieuwe adresjes kan opleveren :D
Heb je zelf ervaring met deze mevrouw?! Ik las op haar site dat ze ook voedingsadviezen geeft, dan ben ik natuurlijk benieuwd wat voor adviezen dat dan zijn?! ;) ;)
Als ik naar de links kijk heeft ze iets met Carnibest, Jarco en Biofood, allen natuurlijke diervoeders :P
Door Joelle
#700432
Ze heeft mij carnibest geadviseerd voor mijn hond, omdat die een erg moeilijke eter is. En ik moet toegeven dat die carnibest heerlijk vind. Hij eet alles nu op!
Ik denk dat ze met die drie voeders goede ervaringen heeft ofzo, vandaar die drie links....?

Groetjes Joelle
 Terug naar “Alternatieve geneeswijzen”

Barfplaats wordt gesponsord door