Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot alternatieve geneeswijzen (homeopathie, acupunctuur, bach-bloesems, etc.)

Moderator: Lizzy

Door Jojo
#666789
:) Kent iemand dit product van Ecostyle?! Ervaringen en meningen gevraagd!! Afbeelding
Door Lizzy
#666794
Ik krijg de indruk dat hier diatomeeënaarde en homeopatisch verwreven Sulfur D6 10% in zit?
Door Jojo
#666827
Ik denk dat je daar wel gelijk in hebt!
Het zou toe te passen zijn bij vachtproblemen bij honden en katten en ook voor het beendergestel bevordelijk zijn ??? Als ik het me goed herinner is dan die kiezel'dinges' , die diatomeeën voor het skelet en zou alleen de Sulphur D6 wat voor de huid kunnen doen ?!
Nah, dan kan ik beter het potje VSM Hepar Sulphuris D6 weer uit de kast opzoeken denk ik........
Door Lizzy
#667519
Hepar Sulfuris en Sulfur zijn wel twee totaal verschillende middelen, dus ik denk niet dat je dat middel weer hoeft te gaan geven, als Sulfur het middel is dat past.
Gebruikersavatar
Door Hitam
#667681
Geen ervaring mee. Wel eens maar gekeken.
Allebei zou het reinigend werken.
Door Jojo
#667743
Lizzy schreef: Hepar Sulfuris en Sulfur zijn wel twee totaal verschillende middelen, dus ik denk niet dat je dat middel weer hoeft te gaan geven, als Sulfur het middel is dat past.
Ow :-X foutje..... ik ga maar eens even opzoeken wat het verschil is....... :-[
 Terug naar “Alternatieve geneeswijzen”

Barfplaats wordt gesponsord door