Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot alternatieve geneeswijzen (homeopathie, acupunctuur, bach-bloesems, etc.)

Moderator: Lizzy

Door chamourel
#659752
tt-tjes schreef: Niet alleen van een forumbericht van maart ;D ;D ;D
nee schat, het onderste stukje van het bericht is van een forum ;D ;D ;D

maar ik kan zelf nog niets vinden over een vestiging in de buurt van rotterdam.......
Door tieneke
#660580
Robert Koncarevic schreef: Ongeveer 68 kg. Kan iets meer zijn, omdat hij te groot is voor de weegschaal leunt hij iets tegen de muur.
Haha!!!! hier past ie niet eens op de weegschaal ;D ;D
Door chamourel
#661392
Robert Koncarevic schreef: Ik heb gebeld, maar kon niemand bereiken. De site is offline.

Morgen ochtend bel ik opnieuw. Ik hou je op de hoogte.
ja dat is wel raar dat toevallig die site er nu net uit is :-\
laat ff weten hoe het afloopt , anders vraag ik woensdag ff op de hydro van Cindy of hij iets weet in de buurt van rotterdam.
Door Robert Koncarevic
#661440
chamourel schreef: ja dat is wel raar dat toevallig die site er nu net uit is :-\
laat ff weten hoe het afloopt , anders vraag ik woensdag ff op de hydro van Cindy of hij iets weet in de buurt van rotterdam.
Ik laat het je zeker morgen weten.

Weet je of in Antwerpen ze hun boekje over hydrotherapie ook per post naar Nederland versturen?
Door chamourel
#661447
Robert Koncarevic schreef: Ik laat het je zeker morgen weten.

Weet je of in Antwerpen ze hun boekje over hydrotherapie ook per post naar Nederland versturen?
het zit eigenlijk in Melsele, dus hiervandaan is het nog voor antwerpen, maar we kunnen woensdag info voor je mee nemen dan stuur ik het wel naar je op...BP je adres maar ff
Door Robert Koncarevic
#664754
Nancy heb ik tot op heden nog steeds niet kunnen bereiken. En de site in nog steeds off-line.

Maar ik heb wel hydrotherapie in Amsterdam en Harmelen (regio Utrecht) gevonden.

De zoektocht naar hydrotherapie in (of nabij) Rotterdam blijft voortduren.
Door Robert Koncarevic
#676347
Met Sari gaat het steeds beter. Hij krijgt Spiersupport en Glucobest en Vitamine C. Hij loopt een wandeling van ruim één uur zonder moeite mee. Wat hem betreft zou er nog een wandeling van één uur aan vastgeknoopt kunnen worden. Maar ik probeer het langzaam op te bouwen.
Wat spieropbouw aan zijn achterhand heb ik nog niet echt veel gemerkt. Maar ik wacht geduldig af.
De fysio is gestopt omdat hij niet te masseren was. Aan hydrotherapie zijn we nog niet begonnen. Sari moet eerst even wennen aan water en het wassen.
Door danielle1980
#676898
Robert Koncarevic schreef: Met Sari gaat het steeds beter. Hij krijgt Spiersupport en Glucobest en Vitamine C. Hij loopt een wandeling van ruim één uur zonder moeite mee. Wat hem betreft zou er nog een wandeling van één uur aan vastgeknoopt kunnen worden. Maar ik probeer het langzaam op te bouwen.
Wat spieropbouw aan zijn achterhand heb ik nog niet echt veel gemerkt. Maar ik wacht geduldig af.
De fysio is gestopt omdat hij niet te masseren was. Aan hydrotherapie zijn we nog niet begonnen. Sari moet eerst even wennen aan water en het wassen.
tja soms is de grote van zo'n hond best onhandig he, ze moeten wel een beetje meewerken ;)
maar fijn dat t steeds beter gaat :D
 Terug naar “Alternatieve geneeswijzen”

Barfplaats wordt gesponsord door