Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot alternatieve geneeswijzen (homeopathie, acupunctuur, bach-bloesems, etc.)

Moderator: Lizzy

Door Tineke *
#651333
Lizzy schreef: Je bedoelt dat je hond trauma uit het verleden heeft? En in welke zin is ze gestoord?
Naduah is met alles overactief eten,blaffen en grommen.Echt contact heb ik niet met haar.Het laatste jaar valt ze vanuit het niets de katten en andere honden aan.
Heeft ze al een paar keer verwond,als ze echt hysterisch is trekt ze de lip op en hapt zelfs naar mij.Met een jaar heb ik er al een hondenpeut bijgehaald,maar die wist na een half jaar ook niet meer wat te doen.
Ik ga nu langzaam wanhopig worden.ik weet niet meer hoe ik haar kan helpen.
O ja,ze heeft een tijd Prozac gekregen,homeopatische druppels voor rust en Valdispert.

Tineke
Door Lizzy
#651339
Tineke * schreef: Naduah is met alles overactief eten,blaffen en grommen.Echt contact heb ik niet met haar.Het laatste jaar valt ze vanuit het niets de katten en andere honden aan.
Heeft ze al een paar keer verwond,als ze echt hysterisch is trekt ze de lip op en hapt zelfs naar mij.Met een jaar heb ik er al een hondenpeut bijgehaald,maar die wist na een half jaar ook niet meer wat te doen.
Ik ga nu langzaam wanhopig worden.ik weet niet meer hoe ik haar kan helpen.
O ja,ze heeft een tijd Prozac gekregen,homeopatische druppels voor rust en Valdispert.

Tineke
Ai ai.... dit klinkt behoorlijk ernstig.... Tja, ik kan natuurlijk niet voorspellen dat Naduah ook baadt zal hebben met bloesems/remedies maar misschien moet je het zeker een kans wagen. Net als bij Pinkel zitten de problemen misschien heel diep en zal ze echt niet met een weekje bloesems veranderen in een andere hond... Maar, ik sluit ook niet uit dat je zeer zeker verbetering kan bewerkstelligen. Bel Edwin anders gewoon eens en vraag het hem.
Door geer
#651455
Wat ontzettend tof Liz!

Toevaaaaalllig ga ik binnenkort een stukje schijven voor een blad, over Bach Bloesems. Maarreee...dan weet ik bij deze een goede voorbeeldhond!  ;)
Door robijn
#651470
Fijn voor je en natuurlijk voor Pinkel.
Het is vreselijk als een een dier ongelukkig is.
Veel succes met de verdere behandeling ik blijf het volgen
Gebruikersavatar
Door Pauline
#651527
Lieve Lizzy, ik vind dat jij (ook) een megagrote knuffel verdient  :-* :-* :-* :-*. Fantastisch wat je allemaal voor Pinkel overhebt en doet.

Ik weet zeker dat als ze kon praten, ze het ook zo zou zeggen. :smitten: :smitten: :smitten:
Door Lizzy
#651844
Dorothea2 schreef: Hé Lizzy, heb je deze al gezien?
http://www.dierenasiels.com/specshond.cfm?id=113503
Ik moest meteen aan Pinkel denken. :'( Ik hoop maar dat ze voor dit hondje net zo´n lief baasje vinden als jij bent voor Pinkel. :-*
Oh sh*t :'( :'( :'(. Wat erg... Ik wou dat ik hem mocht hebben.... Maar Le krijgt een rolberoerte, vrees ik. Zal hem zo wel de foto van Mr Bibber laten zien... Ach germ... :'(
Door Lizzy
#651845
Pauline schreef: Lieve Lizzy, ik vind dat jij (ook) een megagrote knuffel verdient :-* :-* :-* :-*. Fantastisch wat je allemaal voor Pinkel overhebt en doet.

Ik weet zeker dat als ze kon praten, ze het ook zo zou zeggen. :smitten: :smitten: :smitten:
:-*, dank je lieverd. Maar joh: wij hier allemaal uit hetzelfde hout gesneden! Jullie zouden exact hetzelfde doen. Overigens is Pinkje echt een scheetje hoor. Ik houd zielsveel van haar. Dus buiten dat ik af en toe de kriebels van haar geblaf en heen-en-weer-ge-ren krijg, krijg ik ook zoooooooooveel van haar terug!
Gebruikersavatar
Door *Dorothea*
#651846
Lizzy schreef: Oh sh*t :'( :'( :'(. Wat erg... Ik wou dat ik hem mocht hebben.... Maar Le krijgt een rolberoerte, vrees ik. Zal hem zo wel de foto van Mr Bibber laten zien... Ach germ... :'(
Volgens mij is het maar goed dat Leo je een beetje afremt, anders had je nu waarschijnlijk een huis vol met dalmaten!
Maar het is wel een stumperd hè, ik vraag me af of zoiets ooit nog goedkomt.
Door Lizzy
#651851
Dorothea2 schreef: Volgens mij is het maar goed dat Leo je een beetje afremt, anders had je nu waarschijnlijk een huis vol met dalmaten!
Maar het is wel een stumperd hè, ik vraag me af of zoiets ooit nog goedkomt.
Naaaaaaaaaaaahhhhhhhhhh, ik heb daar toch een geheeeeeel afwijkende mening over ;D!
Door Erna
#651852
Lizzy schreef: Naaaaaaaaaaaahhhhhhhhhh, ik heb daar toch een geheeeeeel afwijkende mening over ;D!
Ik ook..hihihi
Gebruikersavatar
Door *Dorothea*
#651856
Erna schreef: Ik ook..hihihi
;D ;D ;D
M´n oorspronkelijke tekst was:
´T is maar goed dat Leo je een beetje afremt, anders had je nog maar dalmatiers gehad dan Erna. :P
Had ik toch maar ff aangepast.......
 Terug naar “Alternatieve geneeswijzen”

Barfplaats wordt gesponsord door