Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot alternatieve geneeswijzen (homeopathie, acupunctuur, bach-bloesems, etc.)

Moderator: Lizzy

Door Tiesto
#512949
Onze Zack kan niet lang ophouden, urine is nagekeken en die was in orde. Nou vroeg ik me af of er soms iets homeopatisch is zodat zijn blaas wat sterker wordt. Las iets over zink metallicum? Heeft iemand enig idee?
Door Tiesto
#513264
Heb je tip even nagekeken en lijkt me best wel wat Lizzy! We dachten dat het ook een stukje gedrag was, dat hij zo vroeg op was, maar toen we een paar weken geleden op Ameland waren en de hondjes bij ons op bed mochten ;D was meneer er ook gewoon om half 6 en moest hij echt nodig..terwijl hij dan niet veel meer gedronken heeft en vrij laat is uitgelaten..Kunnen dit wellicht eens proberen, het is plantaardig dus kan geen kwaad..
Door Nelly
#513939
Is Zack misschien al wat ouder? Ashley kreeg ook moeite met ophouden toen hij ouder werd; soms stond ik midden in de nacht nog een keer voor hem op en dan had hij 's morgens toch nog binnen geplast. Moer er wel bij zeggen dat Ashley spondylose had en het kan dus zijn dat er iets op zijn nieren drukte waardoor hij vaker moest plassen. Ook had hij een licht vergrote prostaat, maar volgens de DA was dat niet zorgwekkend.
Door Tiesto
#515030
Zack is net anderhalf geworden!! En de DA heeft ook zijn prostaat gevoeld en dat was allemaal goed..waar ik ben bang voor ben is dat dit niet kunnen ophouden is gekomen doordat bij zijn vorige baasje altijd de bak werd weggehaald omdat hij dronk als een bezetene( vind je het gek met die pedigreebrokken :-X) dus hij had zoiets van hup drinken zometeen is de bak weg!! Het heeft echt een poos geduurd bij ons voordat hij besefte dat bij ons het water niet werd weggehaald! En we geven hem kvv, dus hij drinkt nu stukken minder!
Door roefus
#515961
Sjee.......hoe belachelijk is DAT.
De drinkbak weghalen...en n.b. bij een 'brokken-hond'.
Alsof je om problemen gaat 'vragen'.
Door Tiesto
#516671
Tja, helemaal met die zoute troep zoals pedigree...en het gaat al beter toen we Zack kregen moesten we er standaard 's nachts uit, terwijl hij al 8 maanden was! Dus ben bang dat dit toch van invloed is geweest op zijn blaas... :-\
 Terug naar “Alternatieve geneeswijzen”

Barfplaats wordt gesponsord door