Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot alternatieve geneeswijzen (homeopathie, acupunctuur, bach-bloesems, etc.)

Moderator: Lizzy

#505373
Lizzy schreef: Groene Leem
Chlorella
Drainage Compositum van de Groene Os

En natuurlijk niet tegelijkertijd.

Maar jij hebt Ziggy toch ook al eens een kuurtje gegeven?
Ja, ik heb Drainage Compositum van de Groene Os van Tannetje mee gekregen. En die heb ik nog. Zou ik die dan nog aan mijn broer kunnen geven. En ik weet niet meer hoe ik het moest doseren, want het is al een tijdje geleden. Weten jullie dat misschien?
#505387
Laura2004 schreef: Ja, ik heb Drainage Compositum van de Groene Os van Tannetje mee gekregen. En die heb ik nog. Zou ik die dan nog aan mijn broer kunnen geven. En ik weet niet meer hoe ik het moest doseren, want het is al een tijdje geleden. Weten jullie dat misschien?
hond 10-25 kg 2 x daags 7 druppels
hoond > 25kg 2 x daags 10 druppels.

(tenzij de arts/therapeut anders voorschrijft)
#505473
Laura2004 schreef: Ik zal het doorgeven, Tannetje denk jij dat dat flesje dat ik van jou heb gekregen nog goed is.
Zo lang geleden was dat toch niet? Het is spul op alcohol basis, dat blijft lang goed.
En de oordrupples en ontgifitiging kan tegelijkertijd.
#509278
Laura2004 schreef: En kunnen ze dan die druppels tegelijkertijd geven met de ontgiftingskuur?
en als de hond weer begint met klapperen, dan weer een ontgiftings kuurtje geven. Loebas is er ook nooit langere tijd vij van. Eens in de zoveel maanden begint hij weer te klapperen, dan geef ik twee, drie weken groene leem. Het zet nu niet meer door (en Loebas heeft echt heel erge oorproblemen gehad, zelfs onder narcose gespoeld geweest, en nachten opgezeten omdat hij zo'n last had)
Laatst gewijzigd door Femke op vr 10 mar 2006, 20:51, 1 keer totaal gewijzigd.
#513102
Dat spul is super. Ik weet niet of het van de oordruppels komt of van de ontgiftingskuur, maar binnen een weekje was het oor nauwelijks rood meer en zijn oor is zelfs aan het vervellen van binnen. Hij heeft er geen last meer van, dus het helpt echt ;D Bedankt voor de tip!!
 Terug naar “Alternatieve geneeswijzen”

Barfplaats wordt gesponsord door