Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot alternatieve geneeswijzen (homeopathie, acupunctuur, bach-bloesems, etc.)

Moderator: Lizzy

Door Angel_Devil
#476986
Weet iemand of je dit aan honden kunt geven ?

Vloeibaar of in poedervorm (capsules)?

Deborah
Door Lizzy
#476994
Je kunt het vast wel geven (ik zie niet in waarom niet, zeg maar). Maar waarom zou je het willen geven? (ik zie ook niet waarom je het wel zou willen geven, zeg maar ;D)
Door Angel_Devil
#477006
Ik las dit stukje op internet: En vond het wel interessant



Equilac

Aangewezen bij diverse huidklachten

- Zuivert de huid

- Ondersteunt het herstellend vermogen van de huid

- Helpt tegen jeuk



Unieke samenstelling

Equilac bevat hoofdzakelijk geconcentreerde paardenmelk, die rijk is aan onverzadigde vetzuren (o.a. linolzuur, linoleenzuur en 4-voudig onverzadigd archidonzuur). De eiwitten bestaan voor bijna de helft uit albumine/globuline (eiwitten die de afweer versterken) en zijn kort en zeer licht verteerbaar. Het bevat veel enzymen, sporenelementen en vitamines (A, B, B2, B6, B12, C, E) alsook essentiële aminozuren. Het gehalte aan ijzer en vitamine C is erg hoog.

Hoe werkt Equilac ?

De werking van Equilac zit vooral in het feit dat het de zuiverende werking van de lever stimuleert.

Bij een slecht werkende lever ontstaan er stofwisselings - en immuniteitsproblemen. Dit resulteert in een hogere afgifte aan afval- en gifstoffen die zich uiten op de huid. Zo ontstaan de meest voortkomende huidklachten.

Door de zuiverende werking op de lever wordt de afgifte aan afval- en gifstoffen geringer, waardoor huidklachten op een doeltreffende, veilige manier kunnen verholpen worden.

Equilac heeft vooral een zuiverende en herstellende werking op de huid.

Ongeveer 8 op 10 personen boeken beterschap na één maand gebruik, dit bij verscheidene huidklachten.
Door DIB
#478747
Welke klachten heeft jouw hond dan, dat je paardemelk wilt geven?
Door Lizzy
#479069
Ik moet je eerlijk zeggen dat ik een gezonde hond, die gezond (dus vers/rauw) te eten krijgt, dit soort dingen zelf niet zou voeren. Ik spaarde mijn goeie geld liever uit voor een lekker vleesbot of heel karkas!
Door DIB
#480528
ik sluit me aan bij Lizzy, waarom zou je een gezonde hond toevoegingen geven?
 Terug naar “Alternatieve geneeswijzen”

Barfplaats wordt gesponsord door