Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot alternatieve geneeswijzen (homeopathie, acupunctuur, bach-bloesems, etc.)

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door Nitus
#534203
Irm-Joh schreef: Oh je, Nitus, heb geen flauw idee of je dit door normale acupunctuur zou kunnen meten... Hier kan ik je dus helemaal niets zinnigs over zeggen.
Maar ik nu wel ;D. Heb een acupuncturist (weet niet zeker of dat zo heet?) hier bij ons in de buurt gevonden (Deventer) en die vertelde mij dat dat idd zo is. Zij gebruikt soms zelf ook goudacupunctuur, vooral bij gevallen die veel baat hebben bij een acupunctuur behandeling, maar deze altijd om de 3 weken nodig hebben, dus ik ga eerst de traditionele acupunctuur proberen.
Als je hond "niet helemaal goed loopt" , dan geloof ik trouwens niet dat ze GEEN pijn heeft. Want wat voor reden zou een dier (of mens) hebben om anders te bewegen als er verder niks aan de hand is? Maar goed, dit is mijn persoonlijke gedachte...
Deze menig had ik ook altijd hoor, en nog wel. Maar het is natuurlijk ook denkbaar dat door een ander stand van een poot een hond mankt, of anders loopt. :-\
Als de fistel trubbles bij Gitte over zijn gaan we aan haar poot werken.

Barfplaats wordt gesponsord door