Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot alternatieve geneeswijzen (homeopathie, acupunctuur, bach-bloesems, etc.)

Moderator: Lizzy

#3352236
Hallo allemaal,

Ik hoop dat ik deze oproep hier mag plaatsen.

Als afstudeer-scriptieopdracht voor de opleiding veterinair natuurgeneeskundig therapeut aan de Silverlinde te Breda, ben ik bezig met een onderzoek naar de ziekte van Lyme bij de hond, ik heb hiervoor een enquête opgesteld en probeer zo veel mogelijk hondeneigenaren te bereiken.
Heb je een hond met de ziekte van Lyme, ken je iemand waarvan de hond deze ziekte heeft of heb je een hond gehad met deze ziekte, dan zou ik het zeer op prijs stellen indien je onderstaande enquête zou willen invullen.

De enquête staat ook openbaar op mijn facebook en delen wordt zeer gewaardeerd

Alvast dank je wel voor jullie hulp!

Groetjes Monique van de Laarschot-Swinkels

https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIp ... sp=sf_link
#3352339
Bosliefje schreef:Op welke wijze moet de diagnose gesteld zijn voor jouw enquete?
Dat kan middels bloedonderzoek, symptomen, holistisch dierenarts, veterinair natuurgeneeskundige, lecher antenne, bioresonatieapparaat en indien het vastgesteld is op een andere manier dan kun je dat ook aangeven.

Ik hoop dat ik je vraag zo voldoende beantwoord heb anders hoor ik het graag :)
#3356346
Extreme schreef:Hoe gaat het met je project.
Had je enquête verleden maand ingevuld. Ben benieuwd wat je bevindingen zijn met lyme
Dank je wel voor het invullen!

Ik heb de enquête afgelopen week gesloten en uitgewerkt.
Momenteel ben ik deze aan het verwerken in mijn scriptie, dus ik ben er nog er bezig ;)
De scriptie zal over 2 weken ingeleverd worden voor beoordeling dus ik moet dat eerst nog gaan afwachten wat daar uit gaat komen.
 Terug naar “Alternatieve geneeswijzen”

Barfplaats wordt gesponsord door